Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Fantasywereld maken

Hallo beste schrijvers, Ik ben van plan om is wat in het genre fantasy te gaan proberen, maar hoe maak je een goede wereld? Ik heb namelijk weinig ervaring in fantasy maar het lijkt me wel heel leuk.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar hadden we laatst nog een topic over :) http://www.schrijvenonline.org/forum/110401 Maar dat is meer met kaarten e.d. Ik zou beginnen met bedenken wat voor wereld het moet zijn. Ik bedoel, steden, dorpjes, technologieën (of niet), etc. Alles wat in de echte wereld nodig is vertalen (of schrappen, of toevoegen) aan de fantasywereld. Mja, zoiets heb ik nooit volledig gedaan, maar dit is wat ik hier op SOL een keer heb gelezen.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Waus bedankt voor de tip, ik heb er wel wat uit kunnen halen maar ik zou graag wat ervaringen willen horen van een aantal fantasyschrijvers.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf meestal voor kinderen van een jaar of 10, maar wil nu ook eens iets gaan schrijven in het genre fantasy. In mijn ogen zijn dit meestal dikke pillen, maar dat zie ik dan weer niet zitten. Een klein verhaal om te beginnen. @ Jopie wat je ook kunt doen... een kort verhaal in dit genre schrijven en dan indienen voor een wedstrijd. Dan heb je al een beetje ervaring voor wanneer je aan een heel groot verhaal begint.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
jopiedopie123 , jou onderschrift is al fantasy! Denk aan een wereld zonder sex! (schrijf je trouwens als volgt: seks!) Komt er een kikker luid brullend aangelopen met een flesje Axe! De hele wereld staat dan ineens op zijn kop! Dat is fantasy! Bobcat

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je zit hier op een Nederlands Forum.. Vermeld het er dan bij. Wij houden namelijk heel erg veel van schrijfvouten.... })

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker