Hoofdpersoon gevangen
In een verhaal waar ik mee bezig ben, wordt mijn hoofdpersoon wakker zonder geheugen en in een kamer waar hij opgesloten zit. De eerste paar weken gebeurt er niet veel qua actie, hij zit alleen maar opgesloten en doet niet zoveel. Het commentaar dat ik na een tijdje kreeg, was dat het te veel van hetzelfde werd en dat er wel wat actie in mocht gebeuren. En dat is gelijk mijn probleem. Hoe kan ik het saaie en monotone van het gevangen zitten opschrijven zonder dat het dat zelf wordt? Ik heb ook geen geheugen waar ik op terug zou kunnen vallen om het wat spannender te maken.
Ik had iets bedacht, om de verhaallijn van een ander hoofdpersonage erdoorheen te laten komen, dat haar leven centraal staat en af en toe de mans leven beschreven wordt. Heeft iemand nog meer tips?
En iets wat ik altijd leuk vind om te weten^^ wat zouden jullie zelf doen als je opgesloten zou zitten in een kamer waar alleen een bed, kist met kleren en dekens, en een klein raampje zit? Je krijgt wel elke dag genoeg eten en drinken ;)
Het hangt er ook vanaf hoe je
Ik zou sowieso niet elke dag
Ga zelf in die cel zitten!
Iedereen, bedankt voor jullie
Ik kreeg een idee toen je
Tis een beetje een uitgekauwd
Hm, ik heb op zich niet veel
Saskje, Je begint te zeggen