Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Het meisje achter de schoolmuren ...

Hey Evrybody i'm Febe Maes ik woon in Belgie maar ik hou heel erg van Engeland New York City enzo ... Ik ben heel erg gelukkig maar niet op school op school doe ik me voor als iemand anders eigelijk zit er in mij een Stil persoon een persoon die niks durft zeggen of niks durft doen in de vakantie's ben ik het meest gelukkig dan moet ik niet acteren . en dat acteren is vreselijk de kinderen op school denken dat ik een speels persoon ben die altijd lacht en doet en soms ook lastig is . Maar dat ben ik niet dat ben ik niet ik heb al de poging gedaan om mezelf te tonen als Rustig persoon kalm, een persoon die van zwart houdt en donkere kleuren . Ze denken alemaal dat ik graag Geel die en dergelijke . Maar dat is niet zo dat ben ik niet achter de schoolpoort ben ik stil, stil en rutig en daarom ben ik thuis wel populair maar in school niet in school ben ik niet zo populair dan ben ik wild en niemand vind dat leuk . Ik durf niet te tonen dat ik stil ben . Messchien lachen ze me uit ofzo . Ik ben aan dat gedoe een beste vriendin verloren niet zo dat ze dood is maar ze is men bff niet meer door dat ik wild ben en afschuuwelijk luid Help me wat moet ik doen? SchoolGirl

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou erover praten met iemand, diegene bijvoorbeeld dit stukje laten lezen. Sterkte ermee, knuf.

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Febe, Wat zie je als je voor de spiegel staat? Juist! jezelf! Jij, zoals je bent. Jij, zoals je wilt zijn. Schoonheid zoals jij het wilt zien! Wat andere ook denken en zeggen maakt niet uit. Jij bent wat jij wilt zijn. Met jouw eigen karakter... Een stil persoon! Een wild persoon... Wat dan ook. Je kunt niet bij iedereen in goede aarde vallen. Er zijn mensen die je niet zullen mogen, maar er zijn vast en zeker ook mensen die je wel zien staan. En van je houden... Als vriendin, als vriend... Ook op je school... Kijk maar eens goed om je heen! Wat niet is, kan komen!! Vrienden maken begint met jezelf zijn, Febe! En daar zit vast weer een nieuwe bff bij! Stel jezelf open met je problemen bij je ouders, broers, zussen... Je bent vast niet alleen op de wereld. Recht die schouders Febe. Hoofd omhoog, en stap de wereld in! Als Febe Maes! Succes!