Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

een verhaal in sturen

Hallo, Het is misschien een wat rare vraag. Maar hoe kan ik een verhaal insturen. Ik ben niet erg goed in computers dus wie helpt mij op weg?

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De vraag lijkt me zoiets: Hallo, Ik wil graag een keer aan een schrijfwedstrijd mee doen, maar weet niet hoe ik het moet insturen. Ben zelf ook niet goed in computers! Kan iemand mij dit misschien uitleggen? ------- Ps: Klopt dit zo ongeveer: J.M. van Loo

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou dat ligt er helemaal aan welke schrijfwedstrijd. Klik op wedstrijden, hierboven bij de site, dan krijg je een overzichtje van actuele wedstrijden en linkjes naar de sites. Op die site vind je dan voorwaarden waar je verhaal of gedicht aan moet voldoen en een mailadres waar je het naartoe kan sturen.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oke, bedankt little Miss Moo. (en de andere) Ik had laatst een verhaal geschreven maar zag het nergens staan. Maar normaal gesproken staat het dus altijd op zo´n website. Dan moet ik dus gewoon beter lezen. haha

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor sommige wedstrijden mag je het verhaal ook afdrukken (of typen) en per post opsturen. Dat staat er altijd bij als dat zo is. En dat is handig als je computers maar lastig vindt!

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb al eens een mailtje gestuurd naar de beheerder. Maar nooit reactie terug gekregen. Helaas is de wedstrijd al afgelopen. Dus kan ik mijn verhaal niet meer insturen. Maar voor het geval dat ik weer eens een verhaal heb weet ik nu ongeveer hoe ik het moet opsturen. Het moet met deze uitleg toch wel lukken.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er komen vast nog wedstrijden genoeg die je wellicht wel interessant vind ;) Hou het maar in de gaten en veel succes!
O vast wel. Bedankt voor jullie uitleg. En jullie ook succes met schrijven.