Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gedichten schrijven

Hallo allemaal, Ik ben een meisje van 16 jaar en ik schrijf gedichten. Ik wil graag mijn gedichten bundelen en uitgeven of ik wil graag meedoen aan een wedstrijd. Hebben jullie enig idee of er wedstrijden zijn en wanneer deze zijn? Als ik mijn gedichten zou uitgeven, waar en bij wie kan ik dat dan het beste doen? Ik heb geen idee wat voor eisen een uitgever stelt aan een gedichtenbundel. Misschien weten jullie daar meer van. Alvast bedankt Groetjes Juna

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je wedstrijden zoekt, raad ik je aan http://www.schrijvenonline.org/wedstrijden in de gaten houden. Hier staan wedstrijden voor allerlei soorten genres, dus je moet wel even zelf zoeken aan welke gedichten mee mogen doen. Verder vind je hier op het forum een subforum genaamd "schrijfwedstrijden". Op je andere vragen kan ik geen antwoord geven, want daar weet ik zelf ook niets vanaf. Anderen hier zullen daar ongetwijfeld een antwoord op hebben.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Juna, je kunt ook hier eens een gedicht onder Proeflezen plaatsen. Geeft je een indruk hoe het gelezen wordt en dus misschien ook wat een uitgever ervan zal vinden.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik geef mijn boek uit bij www.boekscout-yo.nl, maar omdat jij al 16 bent kun je, wanneer je dit wilt, je gedichtenbundel ook uitgeven bij www.boekscout.nl. Ik ben pas 15, dus nog een jaar te jong voor de 'volwassenen' site van boekscout, maar bij boekscout-yo gaat het tenminste goed. Verder zijn er nog veel meer uitgeverijen, maar met meer heb ik nog geen ervaring omdat ik hier alleen nog te terecht kon.