Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kunnen manga-tekeningen op de kaft bij boeken?

Ik teken in de mangastijl, maar ik ben van plan mijn eerstvolgende boek weer bij Lulu uit te geven. Dan moet iemand tekeningen maken, of anders moet je ze zelf maken. (Of je kiest een standaard kaft van Lulu ;) ) Maar ik ik wil graag zelf de tekeningen maken, maar het probleem is dat ik enkel en alleen in de Manga stijl teken... Dan hier even een voorbeeld van mijn mangastijl. (Ik upload ze zo, even op de pc zetten ;) ) Maar mijn vraag is dus: Kan je mangastijl op boeken gebruiken?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
http://tn3-1.deviantart.com/fs37/300W/f/2008/243/b/d/My_first_Manga_Art_by_toms_manga_arts.jpg Dit is mijn manga art. Kan zoiets op boeken? EDIT: Mijn overige tekeningen kun je hier terugvinden ;):

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom zou dat niet kunnen? Volgens mij kan het best. Je ziet ook allerlei soorten tekenstijlen op boeken, dus manga denk ik ook (ik heb tenminste nooit manga op een leesboek gezien, maar zoveel boeken met tekeningen lees ik ook weer niet).

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je zult er verwachtingen mee scheppen, vooral als het er echt Japans uitziet. Maar dat valt hierbij wel mee.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het geweldig, Tom! Zo te zien ben jij / heb jij een dubbeltalent.