Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag van de Vrije Schrijvers

Wie gaat er naar toe? De dag ( nou ja, eigenlijk is het een middag) van de Vrije Schrijvers. http://www.bloggen.be/vrijeschrijvers/ De Vrije Schrijvers houden een open dag op 24 oktober in Purmerend. Iedereen wordt uitgenodigd om zich als 'vrije schrijver' te manifesteren. Dit kan volgens de organisatie op verschillende manieren: Schrijvers kunnen hun werk tonen en ook verkopen. Webwinkeliers die boeken (door-) verkopen kunnen zich manifesteren. De gelegenheid om een manuscript te laten beoordelen. Schrijvers kunnen contacten leggen met bv. illustrators e.d. Mogelijkheden om je boek als schrijver te verkopen Aanstaande schrijvers kunnen zich breed laten informeren bij de diverse 'stands'. Liefhebbers van boeken kunnen boeken aanschaffen die in vrijwel geen enkele winkel te koop zijn! Een aantal schrijvers leest voor uit eigen werk. Ik zal er ook staan met mijn boeken en ik lees voor uit eigen werk. Ga je ook als auteur of kom je als bezoeker?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op de website staat dat het op 24 oktober is, asdale. Wat een vreselijke site, trouwens; dat groen op zwart doet pijn aan mijn ogen. :\\

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op de website staat dat het op 24 oktober is, asdale. Wat een vreselijke site, trouwens; dat groen op zwart doet pijn aan mijn ogen. :\\
Datum aangepast, was en typfoutje. Inderdaad is de site niet moeders mooiste,hahaha. Maar mijn aanwezigheid op de dag zelf maakt uiteraard veel goed :D