Schrijven van scrips

Hoi iedereen, zoals sommige van jullie, vind ik het echt hééééél leuk om scrips te schrijven voor series die al bestaan. ook al ben ik pas 16 jaar, ik ben super fan van de jaren 80 en 90 serie Full House!!! niet alleen omdat ik ook fan ben van John Stamos en de The Olsen twins, maar ook omdat ik verhaal van de serie echt super vind. vroeger (toen ik 12 was :D) vertaalde in hun teksten al. ik zou nu graag een eigen aflevering van Full House schrijven maar ik krijg weinig inspiratie, ja als het 12 uur 's nachts is en de volgende dag ben ik het weer vergeten. Hebben jullie tips of andere dingen over jullie zelf dat jullie kwijt willen ?? schrijf het dan gerust!! -xx- leoniebroeder

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Scripts he, niet scrips :) Dan heet fan-fiction, het doorborduren op bestaande personages/settings van andere schrijvers. Daar zijn weer speciale sites en forums voor, hoewel je hier natuurlijk ook van harte welkom bent. We kunnen je niet helpen met de inhoud denk ik. Dat zul je toch echt zelf moeten bedenken. Wel kun je een notiteblokje bij je bed leggen voor als je goede ideeën hebt 's nachts.
16 juli 2010 - 16:12