Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

verkiezingen

Dit onderwerp gaat misschien niet over schrijven, maar het is volgens mij wel relevant voor schrijvers in Nederland die een beetje om zich heen kijken. Ik ben de laatste uren de uitslagen van de verkiezingen aan het volgen op tv en ik ben afscheid aan het nemen van het beeld van Nederland dat ik had, namelijk dat we een tolerant land zijn. Dit kan ik nu echt niet meer zeggen.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met de PVV op 23 zetels en de VVD op 31 :confused: Nou ja, als je ziet hoe het nu met de CDA gaat (vier jaar geleden nog 41 zetels en nu gehalveerd), dan biedt dat gelukkig nog hoop (waarmee ik bedoel dat 'rechts' bij de volgende verkiezingen net zo hard kan vallen, als dat ze nu gestegen zijn). Keep the faith!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hans, alleen in Alleen Maar Kletsen mag het je het over dingen hebben die niets met schrijven te maken hebben. Dries gaat dit topic ongetwijfeld sluiten. Bovendien hebben we het in AMK uitgebreid over de verkiezingen (gehad).

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Dit is en blijft echt een site over Schrijven. Je mag in Alleen maar kletsen over de verkiezingen praten, maar niet daarbuiten.