Writersblock stoort mij?
Beste mensen,
Ik heb heel wat over writersblock gehoord, maar kijk tussen mij en me vriendin is het kapot en ik zit nog met het verleden mee, ik heb therapie gehad, maar soms lukt het schrijven niet en zit ik met het verleden in mijn hoofd, ik heb veel ideeën voor mijn boek, maar soms als ik schrijf dan opeens weet ik het niet meer ik denk dan automatisch aan het verleden, daarna kan ik echt paar dagen niet schrijven, mijn hoofdpersoon in het boek heeft ook eerst een vriendin, later wordt ze ontvoerd en met behulp van vrienden enz komen ze erachter door wie ze ontvoerd is, maar dat heeft niks met mijn verleden te maken met mijn ex-vriendin, ik wil mijn boek echt af hebben en ik zou uitgeven rond september (begin) maar als het zo door met mij blijf gaan krijg ik het nooit af. Is dit niet allemaal een writersblock, en graag zou ik tips enzovoort ontvangen hoe ga je met zo iets om, zo iets klein vroeger 1/2 jaar geleden is er velemalen geprobeer mij en mijn vriendin uitelkaar te halen, zelf is zij ook paar keren vreemd gegaan. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.
Groetjes,
Jonge schrijver, Chris (16)
Chris, heb je teveel ideeën
Ja, wat Dries je aanraadt is
@ chris: door de titel die je
Ik vind dat je het erg goed