Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Twee hartstochten

Twee hartstochten Zijn er mensen die net als ik nog een andere passie hebben, behalve het schrijven? Ik ben altijd bezig met schrijven, maar ik ben ook altijd bezig met muziek. Ik kan niet inslapen zolang ik niet die ene ‘schitterende’ scène heb opgeschreven. Ik sta ook midden in de nacht op om een vingerzetting uit te vogelen of nog eenmaal dat moeilijke fragment te spelen. Soms heb ik het gevoel dat die twee een eigen leven leiden en bij mij om voorrang vechten. Maar mijn muziek laten schieten of het schrijven opgeven, ik moet er niet aan denken (ik speel keyboard en schrijf korte verhalen).

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
*verplaatst naar schrijverscafé* Heeft weinig van doen met het schrijfproces Het woord hartstocht is volgens mij een gevoel. Niet iets waar er meer van kunnen zijn :) Twee passies is logischer dus.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan niet inslapen
Bij inslapen denk ik zo aan sterven, sorry :P Mijn twee passies zijn: schrijven en genealogie. Rare combinatie, iets met veel fantasie en iets heel feitelijk, maar allebei erg leuk :)

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik schrijf en ik illustreer (beide beroepsmatig). Ik kan niet kiezen, gelukkig hoeft het ook niet. Maar soms denk ik wel eens: zou het niet beter zijn me op één ding te concentreren, want als ik teken kan ik niet schrijven en andersom. Ik zou voor het schrijven wel meer tijd willen hebben/maken.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn tweede hartstocht is dansen. Ik dans drie keer in de week, twee daarvan zijn wedstrijdteams. Het is trouwens hiphop/streetdance wat ik doe. Ik vind het geweldig om te dansen, en elke keer als ik dans kan ik me gewoon helemaal laten gaan. Op Koninginnedag mocht ik bijvoorbeeld met mijn teams optreden op een groot plein in Assen voor een paar honderd man. Op de eerste plek staat schrijven, dan komt dansen.