Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Auteursondersteuning

Kennen jullie deze site http://auteursondersteu.ning.com/ ER zijn nog niet zo heel veel leden maar het lijkt me toch weer een aardige om je boeken en schrijversschap te promoten. Niet geschoten is altijd mis!

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De site is niet van mij hoor, laat dat even duidelijk zijn. Leek me gewoon wel interessant voor de schrijvers hier.

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ik hoop voor ze dat ze inkomsten hebben. Je moet namelijk voor Ning gaan betalen binnenkort. Verder is het wel erg op zelfpromotie gericht. Het forum heeft drie topics in een half jaar, maar de blogs staan vol met covers, nieuwsbrieven, promo-acties en andere marketing. Lijkt er dus ook op dat mensen speciaal daarvoor naar de site komen. Of de beoogde lezers dan ook nog komen is de vraag.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hoop voor ze dat ze inkomsten hebben. Je moet namelijk voor Ning gaan betalen binnenkort. Verder is het wel erg op zelfpromotie gericht. Het forum heeft drie topics in een half jaar, maar de blogs staan vol met covers, nieuwsbrieven, promo-acties en andere marketing. Lijkt er dus ook op dat mensen speciaal daarvoor naar de site komen. Of de beoogde lezers dan ook nog komen is de vraag.
Ja, het is ook een site om je boeken te promoten Dries. En waar moeten de lezers hun informatie anders vandaan halen? Zelfpromotie, daar is niets mis mee,zeker niet als je het niet van je uitgever moet hebben. En daarmee bedoel ik ook de grote reguliere die hun bekende auteurs meer aandacht geven dan een beginnende auteur. We moeten toch ergens heen kunnen.

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Als ik naar de titel van de site kijk en de slogan van de site had ik iets anders verwacht. Die zijn gericht op elkaar van informatie voorzien. Niet promotie maken gericht op lezers. Wat je schetst is inderdaad waar, maar dan moet je dus een site hebben die in vorm en structuur voor lezers interessant is. Nu denkt een lezer: Ik ben geen auteur, dus dit is niet voor mij. En daarom staan al die auteurs daar alleen elkaar te voorzien van hunpromotiemateriaal.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
... waar moeten de lezers hun informatie anders vandaan halen?
Een goede vraag. Waar vinden de lezers jou? Als ik even bij mezelf afga: wanneer ik geïnteresseerd ben in een boek, bel ik 'mijn' boekverkoper, die gaat speuren of het boek nog uitgebracht wordt, en of hij het leveren kan. Soms is dat niet zo. Dan kijk ik bij Martktplaats of iemand het aanbiedt. Ook kun je googlend op de site van een auteur of diens uitgeverij komen. Soms heeft hij / zij nog een exemplaar van het boek dat je hebben wilt. Vaak is dat echter helaas niet zo. Ik zou denk ik bij auteursondersteuning op deze manier niet zo snel terechtkomen. Maar voor onderlinge contacten is de site misschien prima; ik weet niet of hij goed werkt.