Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezamenlijk boek schrijven voor de jeugd (leeftijd 12 t/m 16)

Beste Sollers, Een tijdje geleden dacht ik: We schrijven allemaal een eigen boek, maar waarom schrijven we geen gezamenlijk boek. En het is ook leerzaam, omdat: je goede ideeën en tips kunt uitwisselen met andere deelnemers. Deelnemers eisen: Je bent minimaal 12, en maximaal 16 Je bent geïnteresseerd in ideeën van anderen Je kan goed samenwerken De ideeën voor het boek: Het betreft (wordt) een fantasie boek De hoofdpersoon wordt een 15 jarig meisje Dit zijn alleen de belangrijkste ideeën, de andere worden bij aanmelding verteld. Heb je interesse, of wil je eerst meer informatie, stuur dan een mailtje naar : werk_youri@hotmail.com Alvast bedankt Topic: Goedgekeurd door Dries

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@youris: Ik ben al veel te oud voor om hieraan deel te nemen. :crybaby: Maar ik wil je veel succes wensen en ik hoop dat het boek er komt :thumbsup:

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@youris: Ik ben al veel te oud voor om hieraan deel te nemen. :crybaby: Maar ik wil je veel succes wensen en ik hoop dat het boek er komt :thumbsup:
Maak je geen zorgen, ik ben momenteel ook iets aan het bedenken voor volwassenen. Dank je, ik hoop ook dat het boek er gaat komen

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Leuk idee! Ik val precies in je categerieën, alleen ben ik over drie weken te oud... Zou je misschien iets meer over je ideeën hier kunnen vertellen?

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Leuk idee! Ik val precies in je categerieën, alleen ben ik over drie weken te oud... Zou je misschien iets meer over je ideeën hier kunnen vertellen?
Hoi Als je nu nog 16 bent en je nu aanmeldt, maakt het niet oud dat je over drie weken te oud ben. Mijn ideeën stuur ik je even per mail. PS: Je mag ook mensen van buiten deze site oproepen om deel te nemen aan dit idee.