Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Lezers pesten

Is het volgende 'lezers pesten'? Personage B is jarig. C geeft hem een cadeau wat ze niet bekend maakt, en in het hele verhaal komt niet naar voren wat het nou is.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ik zou alleen maar denken dat het niet belangrijk is voor het verhaal, maar hele nieuwsgierige mensen voelen dat wellicht anders :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Dries :) Het is vervangen door C die nog een cadeautje moet regelen voor B. Hee :!: dat past veel beter in het verdere verhaal. Dank je! xD

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat het de lezers alleen prikkelt als je er in het verhaal soms op terug komt. Dat soort 'vaagheden' vind ik persoonlijk wel leuk in een boek.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
WAt ik me afvraag is het waarom hiervan. Wat is de relevantie? Wat heb je er mee voor ogen? Zoals je het hier nu opschrijft is de informatie wel erg summier.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het zou mij niet irriteren, maar ik vraag me net als Asdale af: wat heeft het dan voor nut? En als je het vaker doet, schept het misschien juist teveel verwarring bij de lezer. Ik zou het gewoon niet doen.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben benieuwd, als het een aantal keer terug komt is het wel leuk vind ik persoonlijk. Eigenlijk net zo erg als met een verjaardagscadeau of lootjes voor Sinterklaas, alleen nu zul je nooit weten wat er in het cadeau zat, of toch wel en wordt het een puzzel?

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Waus' Je krijgt dan zo'n Aha! moment als lezer, bedoel je dat misschien? Dat vind ik persoonlijk heel leuk.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Nimphie, wat het cadeau uiteindelijk wordt, wordt duidelijk in het verhaal :nod: @Saralitse, ja, da's waar ik op hoop.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Waus Dat kan werken als je het goed doet. Ik heb het ook gedaan en kreeg er leuke reacties op. Schrijf ze :thumbsup:

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Oké, maar dat had je niet eerder gezegd. Als het later in het verhaal (maakt niet uit wanneer) terugkomt, is het natuurlijk alleen maar leuk. Ik hou daar ook wel van. Maar simpelweg een vraag opwerpen en die nergens meer beantwoorden, is m.i. nutteloos.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoef ook niet te weten wat het is, het is toch spannend... Ik vind het niet irritant, als het maar een doel heeft. Behalve alleen het pesten dan he! (*zij opende het pakje en zag een lange houten stok met een uiteinde van metaal* Bovenstaande in een sprookje, maar het blijkt gewoon een hark :D)

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
A
Is het volgende 'lezers pesten'? Personage B is jarig. C geeft hem een cadeau wat ze niet bekend maakt, en in het hele verhaal komt niet naar voren wat het nou is.
B
Het is vervangen door C die nog een cadeautje moet regelen voor B.
C
wat het cadeau uiteindelijk wordt, wordt duidelijk in het verhaal.
Ik snap hem niet meer helemaal in A en B zeg je dat het niet bekend wordt wat het cadeautje is en in C wel. Zelf wordt ik wel een beetje geïrriteerd als er lijntjes worden uitgezet die niet worden afgemaakt om eerlijk te zijn. Zet dan het lijntje niet op, zou ik haast zeggen.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het leuk. Dat zijn kleine grapjes in een boek. Ze maakt het niet bekend aan het personage. Dat zegt iets over C, dat is dus het nut.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Miss M en Trannel, dat het eerst niet terugkwam en later wel, ligt aan dat mijn ideeën er omheen zijn veranderd :nod: excuus voor de verwarring :o @FS, 'pesten' was ook op de manier bedoeld die jij gebruikt in 'plagen' xD @Saralitse, Nimpie en Eef, dank jullie :)