Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfkleding :P

Wie heeft hier eigenlijk schrijfkleding? Van Renate Dorrestein las ik dat ze tijdens het schrijven van één van haar boeken de hele tijd dezelfde trui aan had. 'Uiteraard ging die nooit in de was', schreef ze in haar schrijfboek. Ik heb dat ik het liefste schrijf in (korte) broek en shirt. In die kleren (niet dezelfden :retard: ) ben ik begonnen met schrijven en dat blijft favoriet. Andere kleren leiden af.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wel, ik schrijf ook het liefst in korte broek en T-shirt - maar dan wel die van mij en niet die van jou :p Geen specifieke (schrijf)reden, het is gewoon gemakkelijk zittende kledij en vermits ik altijd binnen schrijf moet ik voor de rest naar niets kijken...

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, ik heb speciale kleding om in te schilderen (vol met verfvlekken natuurlijk ;) ), maar voor het schrijven kleed ik me meestal iets netter ;). Wel heb ik nu een t-shirt aan met het vleermuislogo dat mijn vriend voor me heeft ontworpen nav mijn verhaal; het voelt toch wel speciaal om daarin te schrijven ;). Als mijn boek ooit uitgegeven wordt, wil ik ook een schrijfshirt met het (de) ISBN-nummer(s) op mijn rug.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Natuurlijk moet ik de enige echte Pluisebol op mijn schouder hebben, anders gaat het fout. Zij redigeert, componeert en fluistert me lieve dingen in mijn oor. :music:

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk idee, Ajs! Van dat shirt met ISBN nummer. Ga ik schaamteloos jatten, goed? ;) Verder schrijf ik het liefst in bed, dus da's naakt ;) Maar als ik onverhoopt niet in bed lig, boeit het me niet zo.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tegenwoordig schrijf ik niet meer (met of zonder kleding), maar zit constant achter Schrijven Online (in t-shirt en korte broek) :smirk:

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
MichaM: Je mag het schaamteloos jatten, maar dan wil ik er wel een foto van zien als je hem hebt ;). Maar als je echt origineel wilt zijn, kun je het natuurlijk ook op je blote rug laten tatoeëren ;) (ik ken iemand met een tatoo van een streepjescode ;) ).

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Koenie doe ook maar je eigen kleren aan :P Pluis wat klinkt dat ontzettend leuk :) Eigen je schrijft hier al genoeg posts :D

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
haha wat een leuk topic. Ik schrijf het liefst in mijn pyjama. Zit lekker makkelijk. En ik schrijf toch het meest 's avonds op zolder.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zit gewoon in wat ik aan heb die dag. Ik schrijf bijna elke dag, daar kan ik me niet speciaal op kleden.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, je kunt overal een topic van maken :confused:
Net als schrijftemperaturen :P he Eigen? Schrijfkleding vind ik dan wel weer wat anders, daar heeft zelfs Renate Dorrestein het over :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een gaaf idee een T-Shirt met ISBN :lol: !!!! Kun je trouwens ook truien laten bedrukken? Ik wil in de winter ook mijn isbn aan :nod: Schrijfkleding jeutje.... gewoon wat lekker zit, niet strak in ieder geval.

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, je kunt overal een topic van maken :confused:
Da´s een leuke variant op ´Je kunt overal een punt van maken.´ :lol: :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
nou ik heb gewoon aan wat ik aan heb die dag hoor.
Ja, ik ook. Ik kan trouwens niet in een pyjama, badjas e.d. schrijven. Ik moet een broek en trui/shirt aan.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Truien bedrukken kan ook hoor. Tenminste, als je geen gebreide truien hebt, want dan is het misschien handiger de ISBN daar in te breien? Ik gebruik een folie dat je op een kledingstuk kan strijken (èn een snijplotter ;) ).

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Ajstinad Ik heb op het net gevonden dat je truien, vesten, T-shirts, petjes, USB lintjes, slips etc kunt laten bedrukken. Héél leuk. Maar dat zijn dus bedrijven die het voor je doen. Als je het zelf doet met folie, blijf het dan lang zitten of slijt het snel?

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Maya Mijn logo'tje is na een keer wel ietsje verwassen (we hadden het ook iets te warm aangebracht), maar dat komt misschien omdat ik zilverfolie en glitterfolie had gebruikt (en het shirtstof enigszins rekbaar is). Een wit soort foam dat we op een 'gewoon' shirt hebben gestreken, heeft al wel een flink aantal wasbeurten op 40 graden doorstaan (die lijkt me dus het meest professioneel). Je hebt trouwens ook van die sheets die je met je printer kunt bedrukken zodat je echte foto's op een shirt kunt strijken. Na -tig wasbeurten kreukt dat wel wat, maar is het ook nog heel mooi (hoewel vriendlief beweert dat het bij een grote opdruk wel erg zweet ;) ). Een vriendin van mij werkt 'gewoon' met textielverf. Ze print het design op een papier, knipt (of snijdt) de letters dan uit en tamponeert de 'mal' dan met textielverf. Scherpe hoekjes kunnen wel sneller los gaan zitten, dus ik raad aan om afgeronde hoekjes te gebruiken (met de schrijfbijeenkomst zal ik mijn 'schrijfkleding' wel showen ;) ).

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb eigenlijk nog nooit stilgestaan bij "schrijfkleding", maar nu ik er eens over nadenk... Ik schrijf onbewust het meest in pyjama :)

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf gewoon in wat ik aan heb die dag + vest. Want ik krijg het altijd koud tijdens het schrijven. Dat schrijven in bed ga ik ook eens proberen MichaM.