Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tips voor llustraties bij eigen verhaal

hallo allemaal, ben bezig met tekeningen voor bij mn verhaal aan het maken het verhaal is voor een kinder/prentenboek bedoeld. in de leeftijd van ong.1.5-2jr. tot ong.4 a 5 jaar. wie heeft er nog zeer bruikbare tips voor mij?? :thumbsup: en wat belangrijk is om aan te denken en waar vooral een uitgeverij kritisch op let ?? :eek: ik kijk uit naar jullie tips en adviezen :rolleyes: daar zal ik erg blij mee zijn!! alvast bedankt!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geen idee eigenlijk. Ik wil zelf ook eigen tekeningen gebruiken voor mijn verhaal, maar als er tips over zijn hoor ik ze ook graag..

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
8 september houdt uitgeverij Clavis een 'open illustratorendag' waar ze feedback geven op je werk. Misschien een idee? Voor meer informatie kun je op hun website kijken.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
8 september houdt uitgeverij Clavis een 'open illustratorendag' waar ze feedback geven op je werk. Misschien een idee? Voor meer informatie kun je op hun website kijken.
haha leuk dat je daar mee kom ajstinad. ik ga daar ook naar toe. ben benieuwd ben je dr wel eens geweest of ken je iemand die daar wel eens is geweest?? maar bedankt he!!

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tekeningen moeten iets toevoegen aan het verhaal en niet enkel illustreren. En het moeilijkste: iedere tekening moet even sterk zijn, het hele boek door. Ze moeten goed van compositie zijn, de karakters moeten sterk zijn en je stijl moet consequent zijn. Oftewel, een vak apart...