Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

illustratie

16 juli 2009 - 0:15
Hallo, hier mijn aangepaste bericht. Ik weet niet meer zo goed wat ik kan schrijven, maar misschien kunnen we discussieren over illustraties in boeken. Hoe gaat dat in zijn werk? Hoe wordt de illustrator bij het boek gezocht? Waar zijn schrijvers precies naar op zoek? Tekeningen bij hun verhalen die precies weergeven wat er in het verhaal gebeurt of mogen ze een beetje afwijken? In hoeverre heeft de illustrator vrijheid? En heeft de schrijver iets te zeggen over de illustraties of wordt dat geregeld door de uitgeverij? Groetjes Daphne

16 juli 2009 - 23:09
Ik ben niet zo kapot van je teken-kunsten, het ziet er heel mooi uit, maar ik houd er niet zo van. Maar misschien dat je meer kunt dan ik op je site zag, wat weinig was. Ken je de voorkanten van de harde kaft versies van Harry Potter of van Eragon? Als jij me kan laten zien dat je ze na zou kunnen bootsen (één HP boek en de laatste draak op de laatste kaft van het laatste boek van Eragon - Brisingr) zal ik enorm gaan twijfelen om je een flinke duit te betalen voor een opdracht die ik voor je zou hebben, mijn idee en jouw schrijfkunsten, misschien gaat dat heel goed samen.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
17 juli 2009 - 17:58
Hallo, oeps, ik wist niet dat ik geen reclame mocht maken voor mezelf..sorry.. In ieder geval heel erg bedankt voor de website, ik ga me er meteen aanmelden. en eh, moet ik dit bericht verwijderen omdat het spam is..?

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
17 juli 2009 - 22:51
Hallo, hier mijn aangepaste bericht. Ik weet niet meer zo goed wat ik kan schrijven, maar misschien kunnen we discussieren over illustraties in boeken. Hoe gaat dat in zijn werk? Hoe wordt de illustrator bij het boek gezocht? Waar zijn schrijvers precies naar op zoek? Tekeningen bij hun verhalen die precies weergeven wat er in het verhaal gebeurt of mogen ze een beetje afwijken? In hoeverre heeft de illustrator vrijheid? En heeft de schrijver iets te zeggen over de illustraties of wordt dat geregeld door de uitgeverij? Groetjes Daphne