Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

mijn adresboek

Weet iemand hoe ik het volgende moet doen? Ik heb sinds kort een compu met Vista erop en de bijbehorende Windows Mail (in plaats van outlook express). In outlook had ik links, onder het rijtje van postbak in en postbak uit en verzonden berichten en die hele riedel, mijn adresboek staan. Dan hoefde je een naam maar aan te klikken en dan werd er een nieuw bericht geopend met dat adres al ingevuld. Nu staat dat er niet. Ik heb alleen bovenin een lijst met contactpersonen, maar die zijn niet op die manier aanklikbaar. En als ik een adres nog nooit heb gebruikt moet ik het dus steeds helemaal en ook nog correct intypen want kopieren van het adres uit dat adresboek doet hij ook niet. Ik heb me suf gezocht hoe ik mijn adresboek nu links in die kolom krijg, maar kan het niet ontdekken. Wie weet hoe het moet??

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb geen ervaring met Vista, maar op het werk zijn we van 98 naar XP gegaan (dit jaar pas). Daar moesten we in Outlook via Bestand-Openen-Outlook gegevensbestand een bestand openen. Moet je wel het goede bestand vinden natuurlijk, maar misschien ben je zo een eindje op weg. (Of de verkeerde kant op natuurlijk.)

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dat is om alle oude adressen te importeren. Dat heb ik al gedaaan. Ze staan dus al bij contactpersonen, maar hoe krijg ik ze aanklikbaar. Dat is de vraag...