Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Witregels

Soms, 'uit het niets' slaat m'n cursor ineens een regel over. Waar kan ik dat herstellen? Heb ik geloof ik al eens gevraagd, sorry, maar ik ben het kwijt.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
bedoel je misschien dat je regelafstand van 1 naar bv anderhalf of 2 gaat? dan moet je met je rechtermuisknop naar het menu alinea, daar kan je de regelafstand instellen

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Of je gaat naar opmaakprofiel, boven in de werkbalk. Kijk eens hoe je je tekst hebt ingedeeld? Als je 'standaard' kiest, slaat hij geen regels meer over, en geeft ook geen tabs. Dan kun je alles zelf weer invoeren/indelen zoals je wilt.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je, maar dat kan ik allebei niet vinden. En als je wilt dat ie het fout doet, gaat het natuurlijk ineens weer goed. Maar het staat nu hier dus kan ik het altijd weer opzoeken. Thanks.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat Oscar Z hier dit topic mee opende heb ik ook. Ik heb alles ingesteld zo als ik het wilde hebben en bij het typen gaantop de derde pagina opeens mijn cursor als ik op tab druk een regel verder dan de bedoeling. Ik heb de regelafstand op anderhalf staan. maar krijg nu dit ongeveer Zo als ik nu even verder ga met mijn vraag: De tips die hier boven staan heb ik al na gekeken maar helpt mij niet verder. Maar wie heeft er nog een tip? Dit lijkt toch niet? Dan heb ik de pagina wel gauw vol geschreven maar bij het afdrukken is het dan minder. Hopelijk heb ik het zo duidelijk gemaakt en kan iemand mij helpen. Of weet jij de oplossing al Oscar?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé jammer dat je er nog mee zit, voor mij dan anders had je mij kunnen helpen. ;) Nee hoor geintje. Ik vind het vervelend met schrijven. Weet niet waarom maar ik stoor mij er dan aan. :?