Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Ywriter praktisch gebruik: opslaan als

Mijn vraag aan anderen die Ywriter gebruiken: hoe kun je een project opslaan naar een andere locatie?

Mijn huidige project staat gewoon in 'documenten' op mijn computer, maar ik wil het op een andere pc (chromebook) gebruiken. Daarom wil ik het online opslaan, in Dropbox of Google docs. Maar het Ywriter programma heeft alleen een knop 'save', niet 'save as'.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Lid sinds

5 maanden 3 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben zojuist deelnemer aan dit forum geworden en zou het volgende advies willen gegeven:

Sla het document gewoon op in de map documenten. Ga dan naar die map documenten en kopieer het bestand. Ga naar de cloudopslag die je op het oog hebt en plak het daar....

Ook heb ik even gekeken op de website van yWriter en zou gebruik afraden omdat het, in computertermen, oeroude software is met alle risico's van dien.  Met de zoekterm "hulp bij boek schrijven" is er best wat hulp te vinden. Als Microsoft Word niet toereikend is, valt te overwegen LibreOffice Writer eens te proberen. Lijkt erg op MS Word maar heeft wat meer mogelijkheden. LibreOffice is hier gratis beschikbaar