Start » Forum » Het schrijfproces » Opmaak en computerzaken » Uitvullen in Word?

Uitvullen in Word?

3 reacties [Laatste bericht]
JonasDB
Laatst aanwezig: 11 weken 6 dagen geleden
Sinds: 28 Sep 2017

Uitvullen in Word?

Ik leg nu de laatste loodjes aan mijn eerste roman, maar bij het maken van de opmaak loopt het verkeerd.
Wanneer ik zelf enkele boeken opensla die op mijn bureau liggen (zowel romans als non-fictie) zie ik dat deze uitgevuld lijken. Nu dacht ik, dat doe ik ook! Maar bij het uitvullen krijg ik problemen met regels waar maar een paar woorden op staan, die er dan uit zien zoals op onderstaande foto.
https://gyazo.com/974c513f6fad0cc8f0a6327ba059d284

Is er een manier om dit op te lossen?

MVG.
Jonas

Reacties

JonasDB
Laatst aanwezig: 11 weken 6 dagen geleden
Sinds: 28 Sep 2017

En ik wil me onmiddelijk verontschuldigen voor een nutteloze post. Na nogmaals op internet opgezocht te hebben weet ik nu hoe het moet!
Indien iemand hetzelfde probleem heeft, ga naar bestand, opties, geavanceerd, helemaal beneden bij indelingsopties, en dan tekenruimten niet uitvouwen op een regel die eindigt met een Shift+Return.

Diana Silver
Laatst aanwezig: 3 uren 49 min geleden
Sinds: 8 Nov 2010

Yes, bekend probleem smile Het komt doordat we per ongeluk de shift knop nog ingedrukt hebben wanneer we de enter typen.

C'est toujours les mêmes qui écrivent...

Thérèse
beheerder
Laatst aanwezig: 5 uren 3 min geleden
Sinds: 2 Aug 2009
JonasDB schreef:

En ik wil me onmiddelijk verontschuldigen voor een nutteloze post. Na nogmaals op internet opgezocht te hebben weet ik nu hoe het moet!

Dan kan het topic dicht.

Wat is schrijfflow en wat is het resultaat ervan? Lees het hier.

Schrijven

Iedere week het beste van Schrijven Online in je inbox? Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief. Boordevol nieuws, tips, aanbiedingen en winacties!

Schrijf je in!
MIs het komende nummer van Schrijven Magazine niet!

THEMA: Schrijf die familieroman!

• 9 tips om jouw familieverhaal tot een succes te maken
  • Researchen voor een familieverhaal, hoe doe je dat?
  • 'Het begint met pure fascinatie' - succesvolle non-fictie-schrijvers over hun werkwijze
  • Elke Geurts schreef een roman over haar scheiding
  • Hoe schep je sfeer in verhalen?
  • Schrijf jij de nieuwe Game of thrones?
  • Rosita Steenbeek: 'Tijdens het wandelen vallen dingen op hun plek'
  • Essentieel in het schrijfproces: keuzes maken 
  • Hoe schrijf je een scenario?

Dit nummer ligt omstreeks 14 december in de winkel.

WORD ABONNEE