Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Handig digitaal kurkbord (gratis)

Ik verzamel graag foto's tijdens het schrijven van mijn verhaal, bijvoorbeeld van mensen die op mijn personages lijken, of van de verhaalomgeving. Ik was heel lang op zoek naar een soort digitaal plakbord waar je foto's en notities vrij door elkaar kunt bewegen. En... ik heb mijn tool eindelijk gevonden! Het heet Lino it en is een gratis online programma (je hoeft niets te downloaden). Misschien ook iets voor jullie? Dit is de link: http://linoit.com/ Ik gebruik het nu standaard tijdens het schrijven. Wat heel handig is, is dat je meerdere kurkborden naast elkaar kunt aanmaken, bijvoorbeeld voor verschillende scenes. Schrijfse!

Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wel cool, maar toegankelijk... Nee hoor. Ik verwijt je niets hoor, Maankind, ik weet namelijk ook dat niet alles toegankelijk kan zijn. Ik heb het toch maar even geprobeerd, wel leuk! Ik denk dat veel schrijvers hier wat aan zullen hebben. Het is tevens handig dat er een bureaublad-widget is. Dit is altijd te gebruiken. Dan moet je je niet ergeren aan inloggen, zoeken naar de juiste prikborden / canvases, als je begint te schrijven moet je niet heel de tijd schakelen tussen je browser en je tekstverwerker... C'est très pratique! / Het is heel praktisch!

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk. Als je aan de voorwaarden voldoet. Ik heb een mac met gratis stickies (foto's en tekstjes zoveel je wilt in @random en bewaarbaar positioneerheid), en Linux Mint... ditto. Daar is dus geen markt. Voor je peeceetje mag je je eerst aanmelden (Whatsapprivacy), en op je tabletje is gratis, want alles wordt immers toch... ahum, 'gedeeld'. Inderdaad, ik ben cynisch en achterdochtig, en er is strikt gesproken niets mis met de toepassing. Maar waarom weer oude wijn in nieuwe zakken? Omdat het kan!