Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Goede cursus creatief schrijven in Nijmegen?

Ik ben op zoek naar een goede cursus creatief schrijven in de omgeving van Nijmegen (liever niet de Lindenberg, omdat dat erg duur is) Weet iemand een goede cursus creatief schrijven in deze omgeving? Via deze site vond ik wel de schrijversschool in Eindhoven waar ze de cursus aanbieden, dat is dan ook een optie (wel wat verder weg) als er geen goede cursus in Nijmegen te vinden is. Als iemand goede ervaringen heeft met de cursussen op de Lindenberg in Nijmegen hoor ik het ook graag..misschien als de cursus echt goed is dat ik het toch ga doen..

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel..ik heb de site al bekeken en dit is zeker ook een optie!! Eindhoven is idd best ver..ben ik weer drie uur heen en terug kwijt. Bedankt voor de tip! Ik zit ook te denken om lid te worden van het tijdschrift wat op deze site staat..weet iemand of dit echt een goed tijdschrift is met veel tips om het zelf te leren?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar als je ervoor moet gaan reizen naar Eindhoven of Arnhem wordt de cursus toch weer zeker zo duur als in Nijmegen, of zie ik dat verkeerd? Er zijn ook veel online cursussen, gegeven door schrijvers bijvoorbeeld. Of bij cursusinstititen zoals LOI, NTI en nog zo wat. Daar zijn hier ook al topics over te vinden, zodat je wat ervaringen van anderen kunt lezen. En hier bij Schrijven kun je natuurlijk de Online Academie volgen. Daar is ook een topic over met ervaringen van mensen. Er staat vast een overzicht van alle cursussen in de 'voorpagina' van deze site. Welkom hier trouwens!!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O ja, je vraag over het tijdschrift: het is echt een goed tjdschrift! Ik leer er nog steeds veel van.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel voor je welkom..:) en voor jullie tips natuurlijk. Ik denk er nu inderdaad over om de online-academie cursussen (van schrijven online) te gaan volgen. Twee cursussen lijken me wel heel boeiend: gedichten en songteksten leren schrijven en ontdek je schrijftalent. Ik neem ook een abonnement op het tijdschrift..krijg ik ook nog korting op de cursussen.. Misschien meld ik me ook nog aan als plus-abonnee bij schrijven online.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het Domein in Arnhem heeft inderdaad een prima aanbod aan schrijfcursussen. Ik heb daar de column cursussen gedaan en die zijn erg leerzaam. Je zou ook nog kunnen kijken bij de Volksuniversiteit in Arnhem of zij komend jaar een leuke cursus hebben, zij doen bijvoorbeeld ook een columncursus en hebben altijd diverse lezingen van schrijvers. http://www5.volksuniversiteit.nl/arnhem/

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat was een goede zet van mij om hier om raad te vragen: fijne tips allemaal! Ik heb de brochures aangevraagd bij het Domein en ik kwam er nog veel meer leuke cursussen tegen zoals beeldhouwen (ik heb veel teveel hobbies..:) Er schijnt wel vaak een wachtlijst te zijn, maar dat is ook wel weer een goed teken.