Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Poëzie-cursus/workshop

Hallo allemaal, Ik ben een beginnend dichter en graag wil ik mijn talent verruimen/verrijken met een poëzie-cursus/workshop. Heeft iemand wellicht ervaring met het volgen van zo'n cursus/workshop? Wat zijn jullie bevindingen en wat raadt je mij wel/niet aan. Ik houd enorm van poëzie lezen en heb (om zelf te leren schrijven) de cursus "Gedichten & Gedachten" gevolgt in najaar '07, (bij "Trijn van Leemput" - Centrum voor vorming, training en scholing) maar nu voel ik het verlangen om verder te gaan dan die cursus. Welke cursus/workshops zijn er binnen de plaats Utrecht, of bijv. gewoon thuis (schriftelijk) te volgen? Graag hoor ik ieders mening, verhaal,... Groetjes!

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Moly, Goed idee om een cursus te volgen. Ik heb zelf een online workshop gevolgd bij de online academie hier en dat is me heel goed bevallen. Kijk voor meer uitleg eens onder cursussen en opleidingen, bij het topic online academie.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Molly, welkom weer. Net zoals jij zou ik nu toch ook wel poëzie willen ontwikkelen in een cursus en ik weet niet waar. Ik zal mijn sprietjes eens uitsteken en op verkenning gaan. Zodra ik iets weet, zal ik het hier neerzetten. Goed plan?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een reuze-goed plan, Jacq! :thumbsup: Ik heb al gedacht aan eel LOI-cursus, maar dat is misschien toch nog te hoog gegrepen voor mij. Het liefst iets online of een thuiscursus (schriftelijk), avondcursussen lijken mij wel wat. Nou, dan zoeken we toch samen? :paranoid: Tot gauw!