Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

online schrijfcursus

*weggehaald wegens spam*

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
het staat op drie verschillende plekken
Ja, heb ik ook gezien. Lijkt slim, is het niet.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja zeg, ik wilde er niets over zeggen, maar nu staat dit topic ineens overal. Ten eerste is het reclame en daar baal ik van, ten tweede krijg ik een hele schreeuwerige site te zien en daar houd ik niet van en ten derde snap ik niet wat de bedoeling van drie topics over een boek is. Dat gezegd hebbende, Mireille Geus maakt hele mooie kinderboeken. Aan de hand daarvan vermoed ik dat de schrijftips hun waarde zullen hebben en dat het allemaal heel goed bedoeld is. Daarom vind ik het heel jammer van deze onbehouwen introductie en de schreeuwende site. Want nu voel ik wrevel.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik houd inderdaad ook van haar boeken, maar met deze site doet ze zichzelf wel heel erg tekort. Waarom meld je het hier, Lenny? Heeft ze je gevraagd om schaamteloos reclame te maken voor haar boek? Ben je zelf Mireille?

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk haar man, en het zal wel goed bedoeld zijn. Ik moet wel zeggen dat de rest van haar website er erg mooi uitziet.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moet wel zeggen dat de rest van haar website er erg mooi uitziet.
Is er een rest, dan? Ik zie alleen die ene heel lange openingspagina, en smaken verschillen, maar ik kan die niet mooi noemen. En nu heb ik genoeg gezegd over dit onderwerp. Ik denk dat ik nor. Of nok. Daar moet ik nog even over nadenken.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik bedoel de website van Mireille zelf. Ik dacht dat deze pagina er een onderdeel van was, maar het is een aparte website. Verder nor ik maar...