Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

cursus gedichten schrijven

hoi iedereen, ik ben net nieuw hier en weet dus ook niet zeker of dit topic al behandeld is . ik ben op zoek naar een goede cursus gedichten schrijven het liefst online of in ieder geval schriftelijk omdat het voor mij niet mogelijk is om een echte opleiding te gaan volgen dus wie weet een goede cursus gedichten schrijven zodat ik de technieken onder de knie kan krijgen. alvast bedankt groetjes soraya

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Soraya, Op de site vind je bij Online Academie een workhop gedichten schrijven. Is natuurlijk niet hezelfde als een cursus, misschien heb je daar ook interesse voor? Ik heb mij alvast ingeschreven maar moet nog betalen en dan ontvang ik mijn eerste les ;) Succes

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
De LOI heeft volgens mij ook een cursus gedichten schrijven. Ik volg daar zelf de curus schrijven en ben er erg tevreden over. Bij de inzendopgave krijg je goede feedback van je docent.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En dit is er nog eentje, als het mag: http://www.schrijfstudio.blogspot.com. Enkel de eerste les is standaard. De volgende worden aangepast aan het niveau en de wensen van de cursisten. De feedback is heel grondig, net zoals bij gewone lessen.
heb je een voorbeeld van een stukje tekst door jou gefeedbackt? Het is tenslotte je eigen cursus :)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zet die zaken liever niet online, vind ik een beetje delicaat. Op vraag kan ik je wel iets doormailen: info[at]tinemortier.be.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ik vind je eigen schrijfcursussen aanraden bij een dergelijke vraag een beetje een randgeval van wat toelaatbaar is binnen ons spambeleid. Vooral ook omdat het een discussie is die al drie maanden stil lag.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Bestaat er een (schriftelijke) vervolgcursus op de workshop "Gedichten en liederen schrijven" van de Online Academie?