Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

omgaan met dit forum

Wie helpt deze digibeet verder? Ik wil iedere keer kijken bij SOP en SA maar verder dan de aankondiging zie ik niets op het forum. hebben jullie dat ook? Ik las net iets over een cursus schrijven vanuit het ik-perspectief maar vind het niet meer terug. Ik wil die zesdelige cursus wel volgen als ik hem ergens kan vinden, ik weet alleen niet hoe.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klik hierboven op start. Boven je eerste bericht. Dan zie je onder de bovenste paars/grijze blokken, in het middendeel van de pagina een blok staan met een veel te dunne rode rand eromheen, die jij waarschijnlijk niet eens goed ziet. In dat blok staat alles over de plusinhoud, je klikt daar op plusinhoud. Dan krijg je een overzicht wat je met plus kunt en je klikt de schrijfoefeningen aan. Dan kies je welke oefening je wilt doen. Ja, dat blok zou wel wat duidelijker mogen, Dries, we zijn niet allemaal meer 20 en de visuele handicaps nemen aardig toe hier.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zjors en Waus, heel erg bedankt. Ik heb hier nu al zo vaak tegenaan zitten hikken, dat ik er gewoon geen zin mer in had. Nu met jullie hulp heb ik het gevonden. Ik ben benieuwd of ik het niet vergeet. het zijn niet alleen de ogen die geen 20 meer zijn.....

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toen ik de titel van deze thread bij 'recente reacties' zag, was ik meteen bang dat er weer een vermoeidende discussie zou zijn over trollen, omgaan met elkaar etc. Gelukkig is er wat anders aan de hand ;)

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
jacqueline, alle SOP (zo heet dat vanaf nu blijkbaar) onderdelen kun je vinden onder 'mijn plus' in je persoonlijke menu rechts (groene vlakje met je naam erboven).

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dries, Dank je voor de aanwijzing, aleen is jouw groene vakje blauwgrijs. Maar dat is onbelangrijk want ik ga voor het gemakkelijke en klik mijn plus aan. :wink: Ik heb gisteren voor mijn gemak het SOP- je gemaakt, puur uit luiheid. Maar het is eigenlijk best een goede afkorting bedenk ik nu. Alle 'verkeerde' schrijfhebbelijkheden kunnen nu in het sop en worden daar helder gemaakt. :?