Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Korte Verhalen Schrijven van de NHA

Ik zag zo snel niet een topic hierover In Februari begin ik hiermee (de NHA is nu jarig en heeft geweldige aanbiedingen en 50-70% korting op dit moment). Korte verhalen schrijven is nu maar 199€ ipv 400€ voor de geinteresseerden) Alle tips, op en/of aanmerkingen en ervaringen met deze cursus zijn erg welkom!

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
50-70% korting hebben ze altijd voor zover ik weet. Verder zijn er genoeg topics hierover als je even zoekt. Typ NHA in bij zoeken en er komen allemaal topics uit die onder andere over deze cursus gaan ;)

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sinds ik in Nederland woon hebben ze bij de NHA inderdaad 50% - 70% korting. Die verjaardag duurt al op zijn minst 13 jaar. Hoe dan ook, veel succes.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Wess22, ik weet niet meer hoe, maar op internetkwam ik "korte verhalen schrijven tegen. Dat waren gratis schrijfoefeningen. en je kreeg er nog een beoordeling over ook. dus je hoeft helemaal geen dure cursussen te volgen. :unibrow:

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de reactie Pehamo, maar ik vind het toch wel fijn om de cursus via de NHA te volgen ipv zelf online. Mezelf kennende is dat qua motivatie een stuk beter voor me ;)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Wes22 Ik volg ook bij NHA de cursus! Ik ben benieuwd hoever je ermee bent. groetjes, Jora

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
lol .. ik heb ook even getwijfeld of ik aan die actie mee wilde doen. Ben nu blij dat ik dat niet heb gedaan. Een paar weken later kreeg ik namelijk weer een 'actie' brief waarin ze weer een nieuwe actie hadden. Je betaalt dan 9.95 euro per maand. in totaal dus €119.40 en niet 200 - of in eerste instantie 440 euro =D ik heb me afgelopen donderdag aangemeld en ik ben benieuwd wanneer ik de spulletjes binnen heb :-)