Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

korte cursussen La Vita

Deze workshops vond ik toevallig op een site. Ik heb daar verder niks mee hoor, met die workshops, zag ze toevallig en misschien zijn ze interessant voor iemand van jullie. Mij lijken ze erg praktisch. Ik ken wel enkele boeken van de cursusleidsters. En uiteraard ken ik de uitgeverij (hoop daar ooit mijn bundel uit te brengen). En nu niet gelijk weer gaan mekkeren waar dat dan voor nodig is dat er alleen vrouwen bij elkaar zitten. Dat is dus zo. Ik kan helaas geen directe link naar de cursussen zetten maar je vindt ze op www.la-vita.nl Komt ie: LaVita Publishing organiseert schrijfworkshops voor vrouwen Hou je van schrijven en wil je daar graag beter in worden? Volg een schrijfworkshop van LaVita Publishing! In november organiseren we drie schrijfworkshops in Utrecht. 3 november: Ontdek je eigen schrijfstijl door Edith Eri Louw 4 november: Dialogen schrijven door Anja de Crom 10 november: Schrijven = schrappen door Adriënne Nijssen De LaVita workshops zijn kleinschalig: per workshop kunnen maximaal twaalf vrouwen deelnemen. Zo weet je zeker dat iedereen maximale aandacht krijgt. Deelname aan een workshop kost € 75,- per dag, inclusief cursusmateriaal, koffie en thee.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé, ik zie Zjors en 'onze eigen' Jozefien in het verhalen-rijtje staan! :-) Leuk!

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jozefien ook? Ga ik even zoeken. Verdraaid ja, gevonden! Leuk, wist ik niet dat zij er ook opstond.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan met geen mogelijkheid een banknummer o.i.d vinden om het bedrag op te storten, toen heb ik maar een soortgelijk berichtje in hun gastenboek geplaatst. De aanmelding is pas geldig als ook het geld bij hen binnen is.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Banknummer heb ik inmiddels, het lijkt me een leuke cursus, dank je wel voor het doorgeven Zjors. Vriendelijke groet Elisabeth