Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

KInderverhalen schrijven van NTI of NHA?

Ik zit dus te twijfelen over deze cursussen. Zijn deze twee vergelijkbaar of geniet er een de voorkeur?  

Heb jaren terug al eens de cursus bij het NHA besteld. Alleen onwijs slecht getimed in verband met zwangerschap. Uiteindelijk dus heel weinig er aan gedaan. Ik kan mij herinneren dat ik op zich de opdrachten wel oke vond, maar het boek erg oudbollig. Weet niet of dit bij NTI anders is.

 

Lid sinds

3 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik heb ooit een cursus journalistiek gedaan bij nti en al meerdere cursussen bij nha. 
ik vond beide fijn maar vond NTI destijds wel makkelijker om af te ronden. Dia van NHA heb ik jammer genoeg al meermaals begonnen zonder af te ronden.  

Lid sinds

3 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Heb bij beide instituten kinderverhalen gevolgd, het lijkt op elkaar qua opleiding, persoonlijk vond ik NHA beter.

Met vriendelijke groet,

Marcel

Lid sinds

4 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben nu bezig met Kinderverhalen schrijven van de NHA, ik ben er tot nu toe super tevreden over! Ik heb pas 4 lessen ingestuurd, dus ben nog lang niet klaar. Hierna wil ik graag nog korte verhalen schrijven gaan volgen, ook van de NHA.
Met het NTI heb ik geen ervaring.

na korte verhalen van de NHA wil ik waarschijnlijk ook nog creatief schrijven gaan doen. Deze heeft de NHA niet dus die zal ik bij het NTI gaan volgen. Ik doe wel 1 cursus per keer, ik begin pas met de volgende als ik de eerste afgerond heb.