Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfcursus in de omgeving van Brugge?

Hallo iedereen Het is duidelijk dat ik nog niet zoveel verstand van het schrijven heb. Graag zou ik een schrijfcursus willen volgen om een Roman te kunnen schrijven. Zijn er hier mensen die in de buurt van Brugge (hoofdstad West-Vlaanderen in België) wonen en een schrijfcursus in de buurt weten zijn? Alvast bedankt :) Met vriendelijke groeten Raissa

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Raissa, Ik ben ook van West-Vlaanderen, meerbepaald het Kortrijkse. Ik volg schrijfcursussen bij Wisper Gent. Soms geven zij ook cursussen via Vorming Plus Brugge en Kortrijk. Kijk eens op de site www.wisper.be Misschien staat er iets tussen waar je mee aan de slag kan. Groetjes

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Zieveraar: het hangt er inderdaad vanaf wat je leuker vindt. Ik vind het fijn om in groep les te volgen, op die manier leer je heel veel bij van elkaar. Wisper werkt ook op bepaalde vlakken samen met creatief schrijven.be

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar heb je zeker gelijk in Victoria, maar op zich vind ik het ook leuk om ietsje meer flexibiliteit te hebben. Het is altijd wel leuk om met anderen het schrijven te bespreken, teksten te overlopen, daar leer je zeker veel van bij. Wisper vind ik inderdaad op de lijst van schrijfcursussen op de site van Creatief schrijven.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik volg al een viertal jaar verschillende cursussen bij Wisper, niet alleen schrijven hoor. De sfeer is er heel vriendschappelijk en je leert er op een aangename manier. Ik heb ook schrijfcursus gevolgd bij NHA, maar dat hou ik niet vol doordat er geen rechtstreeks contact is met andere cursisten. Goed dat er verschillende manieren van les krijgen bestaan :-) Ieder maakt de keuze die hem/haar het beste past.