Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hulp met NTI cursus Korte verhalen en romans

Ik had even een vraagje over de cursus korte verhalen schrijven van het NTI. Mijn partner heeft hem in 2004 besteld, maar nooit gemaakt, ik heb hem nu van hem gekregen maar de nakijk/mentor tijd is verstreken. Ik kan de cursus dus wel gaan maken maar ik heb niets of niemand om het mee na te kijken. Is er iemand hier die de antwoorden van de cursus "Korte verhalen en romans schrijven" van het NTI uit 2004 heeft? Of mij op een andere manier kan helpen? Ik vind het namelijk zonde om een nieuwe aan te schaffen en hier niets mee te doen. Alvast bedankt! Liefs SuuSs

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zijn er wel passende antwoorden voor? Ik kan mij zo voorstellen dat je zelf moet gaan schrijven, en dat je daar op wordt beoordeeld. Lijkt mij het beste, dat als je zo'n cursus wilt gaan doen, je dan toch beter een eigen cursus moet aanschaffen.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helaas helaas, er zijn geen standaard antwoorden. De antwoorden zijn afhankelijk van de door jou geschreven verhalen, dáár gaat de leraar op in, en zo ziet hij jouw sterktes/zwakes. (Ik ben zelf ook met de cursus bezig) Het gaat ook niet om het boek maar idd. om de nakijtijd en ondersteuning van de leraar. Je zou natuurlijk contact kunnen zoeken met de NTI, maar zoals jezelf zegt; de tijd is verstreken. Ik denk dat ze er niks mee mee kunnen. Jammer van het cursusgeld :( Is toch al niet goedkoop. Groetjesss D.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Suus, ik heb die cursus (ook ergens in 2004) ook gedaan, ben tot eenderde van de cursus gekomen. Wat hierboven wordt gezegd is waar: er zijn geen standaard antwoorden, het is afhankelijk van jouw verhalen. Ik ben het met Angelique eens dat je waarschijnlijk het beste even met het NTI kunt bellen. Waarschijnlijk moet je je weer opnieuw inschrijven, maar wie weet krijg je wat korting omdat ze je de boeken niet meer hoeven toe te sturen. Succes in elk geval.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjulliewel voor jullie reacties. Helaas is het NTI niet zo flexibel en moet je gewoon de volle mep weer betalen.. Baal er goed van maar het is niet anders, bedankt in ieder geval. Liefs, SuuSs

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helaas is het NTI niet zo flexibel en moet je gewoon de volle mep weer betalen..
Ik wil wel even schrijven dat ik heel tevreden ben over het NTI. Even bellen en het kwam weer goed. Bij (sommige) cursussen had ik een mentor, maar daar heb ik nauwelijks gebruik van gemaakt. Alleen bij mijn cursus Engels voor gevorderden, had ik de cursus afgemaakt met verouderd lesmateriaal, omdat ik anders zo lang moest wachten op de aanvullende lesstof. Alleen heb ik de cursussen die ik deed vrijwel altijd binnen de voorgestelde tijd gedaan, met verouderd lesmateriaal heb ik eigenlijk niet zoveel ervaring. Bovendien zijn de cursussen van het NTI MBO+-niveau, tenminste als ik eduhub.nl moet geloven. In mijn ogen is het NTI dus wel heel flexibel