Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nederlands erg slecht op papier

Goedemiddag! Mijn Nederlands is op papier erg slecht. Ik heb net een scriptie geschreven en mijn zus had een week nodig om dit te verbeteren. Ik zou graag een cursus Nederlands willen volgen, maar wel een cursus waarbij ik dit drastisch kan veranderen. Heeft iemand een idee waar ik dit zou kunnen doen? Ik vind nl. op internet alleen 'opfriscursussen' en ik heb iets totaal anders nodig. Alvast bedankt, Warsh

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind je Nederlands in deze post niet slecht. Op dit forum kom je veel ergere voorbeelden tegen. Wat zijn precies je valkuilen, volgens jouzelf of volgens je zus?

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij heeft ze/hij daar erg haar/zijn best op gedaan, en zo hoort het ook. Maar vertel ons: wat zijn de zwakheden precies?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedemiddag! Mijn Nederlands is op papier erg slecht. Ik heb net een scriptie geschreven en mijn zus had een week nodig om dit te verbeteren. Ik zou graag een cursus Nederlands willen volgen, maar wel een cursus waarbij ik dit drastisch kan veranderen. Heeft iemand een idee waar ik dit zou kunnen doen? Ik vind nl. op internet alleen 'opfriscursussen' en ik heb iets totaal anders nodig. Alvast bedankt, Warsh
Bedoel je dat je handschrift onleesbaar is? Of is het iets anders? Zelf heb ik een aantal jaren geleden een cursus Foutloos* Nederlands schrijven en spreken gedaan bij het NTI. Als je er meer over wilt weten, vraag gerust. *Foutloos schrijven kan volgens mij niemand, dus de naam van de cursus is wat misleidend, maar je kan er wel veel van leren.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Probeer ook eens de site: beterspellen.nl Krijg je elke ochtend per e-mail een paar vragen toegestuurd. Bij alle antwoorden kun je de uitleg de erbij hoort opzoeken. Erg leuk en heel leerzaam!!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Probeer ook eens de site: beterspellen.nl Krijg je elke ochtend per e-mail een paar vragen toegestuurd. Bij alle antwoorden kun je de uitleg de erbij hoort opzoeken. Erg leuk en heel leerzaam!!
Bedankt voor de tip. Een leuke en leerzame site.