Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Week van het schrijven - 4 tot 12 september 2010

Ja, ja de vakantie moet nog beginnen, maar de docenten zijn al driftig plannen aan het maken voor de Week van het Schrijven, die in het leven werd geroepen door Schrijven Online en het blad Schrijven. Zie voor meer info: http://www.schrijvenonline.org/weekvanhetschrijven Wie gaat er waar iets volgen of beluisteren? Van 4 tot 12 september dus. Een centraal topic dus waar we kunnen afspreken wie met wie waarheen wil gaan en wellicht ook waarom en hoe. En daarna kun je wellicht melden hoe jouw gevolgde activiteit beviel.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Om zelf maar van start te gaan: Ik ga niet iets volgen, maar iets geven. Andere jaren was dat een workshop van 1 uur op een avond. Maar dit jaar gaat men in Brabant speciaal aandacht besteden aan het schrijven voor kinderen (niet te verwarren met 'door' kinderen). Volwassenen dus die voor kinderen willen gaan schrijven. In ieder geval op donderdagavond 9 september geef ik een gratis workshop van 2 1/2 uur in Eindhoven bij het CKE. Het is gratis, maar je moet je wel opgeven. Want vol is vol. Er volgen waarschijnlijk in Brabant nog meer activiteiten rondom 'kinderverhalen'.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij komt er vanaf 1 augustus een speciale agenda voor deze week, FS. De lijst die jij plaatste is van alle schrijfactiviteiten overal en altijd ;)

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Zal wel iets later dan 1 augustus worden, want ik heb ook nog ergens vakantie, maar begin augustus moet lukken.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier zag ik iets leuks, op 4 sept. in Amsterdam: 'Live at the Library'. Samenwerking tussen Script+ en uitgeverij Augustus/Schrijven Online, met lezingen en workshops: http://scriptplus.nl/cursus-schrijven/Live-at-the… 't Is alleen jammer dat er niet bij staat om wat voor workshops het gaat, en ook 'Tijdens Live at the Library wordt ook de winnaar van een wedstrijd bekend' is vaag. Wat heb je daaraan als bezoeker (tenzij de wedstrijd is dat je als bezoeker zo'n leuk boekenpakket kunt winnen etc.)? Weet jij dat toevallig, Dries?

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Dat wordt ook nog allemaal in augustus bekend Judy. Ik ben er verder niet bij betrokken, dus ik kan je geen voorkennis verschaffen.

Lid sinds

18 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil ook meedoen in die week. Iets met spanning/thrillers. Ik ga nog even uitdokteren hoe en wat. Misschien een workshop of een spreekuur? Mocht iemand een leuk plannetje of locatie weten, dan houd ik me aanbevolen. Ik zal eens in de buurt gaan polsen. Ik kom erop terug. Zjors, jammer dat ik juist op 9 september verhinderd ben, anders had ik me graag aangemeld.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien de Literaire Nachtclub. Dat is het enige dat Den Haag in het kader van de Week te bieden heeft en de Museumnach wilde ik toch al heen.