Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

cursus welke?

Hoi, Een paar jaar geleden heb ik de cursus jeugdverhalen van de NTI gevolgd. NU heb ik heel veel zin om een nieuwe cursus te gaan volgen. Zelf denk ik dat ik nog veel kan leren in plot- en spanningsopbouw. Maar ik weet niet echt welke cursus daarvoor geschikt is. Daar komt bij dat ik op dit moment niet in staat ben om buiten Assen een cursus te gaan volgen (en in Assen is vlgs mij niks) dus script plus enzo vallen zowieso al af. 'k zat te denken aan een schriftelijke of online cursus. Wie heeft er tips. (ik weet dat er al veel topics over welke cursus zijn, maar eerlijk gezegd zie ik hier door de bomen het bos niet meer.)

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op zich spreekt me de cursus ontdek je schrijftalent me wel aan. Daar was hier al een topic over en men is wel positief. Begrijp ik het goed dat dat vier lessen en dus vier opdrachten zijn? Verder ben ik nieuwsgierig naar ervaringen met andere schrijfcursus van de NTI korte verhalen en Romans (of zoiets)

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oké, dank jullie wel, ik heb gekeken bij de academie, Tine Mortier en ook bij Annie van Gansewinkel. Nu nog even kiezen wat het beste bij mijn eisen past. Eliesje, welke cursus doe jij bij Tine Mortier?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik doe 'Jeugdliteratuur' en ik wil hierna eigenlijk ook poëzie gaan doen. Ik vind haar ontzettend goed en kan veel met haar aanwijzingen. De opdrachten zijn heel uitdagend.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had die ook gezien, maar twijfel of ik weer een cursus gericht op kinder-/jeugdverhalen moet gaan volgen of eerst een wat algemenere.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee. Ik volg een driejarige (Duitse) cursus en daar komt 'jeugd' pas helemaal aan het eind, dus pas over ruim 2 jaar. Vandaar dat ik nu vast iets van 'jeugd' wilde doen.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het ziet er goed uit die cursussen van haar. Ik denk nog even na (moet toch wachten op de belastingdienst voor de centen :tear: )

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moet juist inleveren bij de belasting :crybaby: Ik had Tine ook eerst met vragen gemaild voor ik me opgaf voor een cursus. Kun jij natuurlijk ook doen als je wilt. Dan weet je precies waar je evt. voor kiest.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt dat maar zo, of is Tine hier weer verdwenen na het promoten van haar links??? :smirk: Tine, waar zit je?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ze was net drie weken met vakantie voor zover ik weet. Ik kreeg in elk geval een mailtje dat ze weer thuis was en aan het corrigeren sloeg.

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lize, ik weet niet of je in de buurt van Eindhoven woont? Bij het CKE daar staat in januari 2009 een cursus Kinderverhalen Schrijven op het programma. Ik weet toevallig dat het een goede docente is.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marria helaas, deze cursus had ik gezien, maar ik woon in Assen, dat is dus niet echt te doen voor mij. ik heb ondertussen wat info van thuiscursussen opgevraagd en nu maar ff afwachten en kiezen.