Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Workshop 'Spannend schrijven' in Wageningen

Hoi allemaal! vanavond is de workshop 'spannend schrijven' in wageningen (zie ook activiteiten). Iemand van hier die ook gaat? Ik in ieder geval wel! Wellicht tot straks Groetjes Carlijn

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Erg leuk! Kom net terug. Veel praktische info, eigenlijk een minicursus doordat diverse onderwerpen als plot, spanningsopbouw, perspectief, spanningselementen etc. werden aangestipt. Oppervlakkig natuurlijk doordat het kort was, maar daardoor ook snel 'weetjes' opdoen. Vooral erg stimulerend om mee aan de slag te gaan. En leuk om een avond met 20 andere 'schrijvers in spe' door te brengen. Annie van Gansewinkel en Marelle Boersma waren verrast door de opkomst en gaan waarschijnlijk naar aanleiding van vanavond meer workshops en cursussen organiseren. Aanrader om in de gaten te houden!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat klinkt idd goed. Heb je nog meer van sol ontmoet daar? Misschien dat ze ook eens iets in Drenthe gaan opzetten. :nod: Dan hebben ze in ieder geval al één die komt.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
nee, volgens mij niemand van hier. wel veel van een ander forum over lezen, wat me verder niets zei... Ik ben er zelf ook vanuit Nijmegen naartoe gegaan, was wel de moeite waard. Wie weet, ik hou ze in ieder geval in de gaten!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk Carlijn! Ik zag de aankondiging veel te laat, dus kon niets organiseren om erbij te zijn. Helaas! Zeker in de gaten houden wanneer ze weer zo'n workshop geven.