Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Niki

Hallo allemaal, na een paar dagen rondgekeken te hebben, heb ik eindelijk gevonden waar ik mij kan voorstellen, bij deze dus. Mijn naam is Niki, ik ben 20 jaar, kom uit het zuiden van Limburg, Nederland maar nu sinds 10 maanden woonachtend in Belgie, maasmechelen. Ik ben getrouwd en heb als opleidingen kinderanimatie gedaan en horeca, en kinderopvang. Vanaf 26 augustus komt mijn eerste boek uit, waar ik erg trots op ben, en ik hoop ook kan blijven. Mijn hobby is natuurlijk schrijven, verder heb ik niets toe te voegen. Ik hoop dat ik hier leuke dingen kan posten en lezen. Groetjes, Niki

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Niki, Welkom hier. Blij dat er nog een Belg bij komt... Wat leuk van je boek. Is het voor kinderen of voor volwassenen? groetjes, Tine

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hoi, Na alle reactie's gelezen te hebben en net uit een topic kom van Pehamo, schaam ik me haast om het te zeggen, en weet ik niet zeker of ik er nog blij mee ben. Mijn boek word uitgegeven bij Free Musketeers( ik heb hier trouwens bewust voor gekozen) het is een roman en heet Eindeloos. de mensen die het al gelezen hebben ( proeflezen, dus gewoon via de comp) waren er enthousiast over(zelfs mensen die ik niet ken) en zeggen wel erbij dat het een typisch vrouwenboek is. Mijn vader, een man die wel 3 boeken per week leest, heeft 'Eindeloos' gelezen voordat er uberhaupt sprake was van een boek, hij vond het ook leuk, en hij is echt super kritisch, tot huilen aan toe voor mij. Maar erg opbouwend en hij vond het een goed verhaal. Wat ik zelf goed vond, omdat hij zoveel boeken leest. Alleen moest er nog iets aan veranderd, ja goed Rome is ook niet gebouwd in één dag.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Niki, lekker trots blijven op je boek hoor, heerlijk toch, dat het uitgegeven wordt :thumbsup:

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom niki! leuk dat je zo enthousiast over j eboek bent! ben benieuwd.. zet m op! is toch het allerfijnste dat het uitgegevn word na het lange werken dr aan??! Gr.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hoi Niki, beetje laat maar welkom :)
( Onder Contructie)
Zelfs als dit juist gespeld is (met extra s) is het een verschrikkelijk anglicisme. Onder constructie is geen nederlandse term, maar een letterlijke vertaling van 'under construction'. Wat dacht je van 'in aanbouw'? Oh ja, de link naar je Hyves pagina in je profiel eindigt op hotmail.com, dat kan niet kloppen.. Zo, genoeg gezeurd :)