Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

SpaansePeper

Ik heb mezelf sinds kort aangemeld op deze site, erg leuk trouwens en informatief. Natuurlijk stel ik mezelf even voor en wil ik wat meer vertellen over wie ik ben. Sandra, 32 jaar oud, samenwonend met partner en hond. Ik werk momenteel bij een zorginstelling op kantoor en in mijn vrije tijd lees ik veel, ben ik gek op films (wij verzamelen ze ook) en gaan we er lekker op uit met de hond. Verder ben ik gek op het strand, en een etentje zo nu en dan vind ik erg gezellig. Verder ben ik gek op muziek waaronder; Evanescence, Linkin Park, Buena Vista Social Club, Enya, Bob Marley, Gipsy Kings, The Doors en zo kan ik nog wel even doorgaan ;-) Mensen omschrijven mij wel eens als een persoon die recht voor haar raap is, ik ben ook gek op columns en verhalen die “plat” geschreven zijn, ik wil daarmee zeggen dat ik het fijn vind om stukjes te lezen die zo op papier worden gezet, zonder al te moeilijk gedoe. Ik ging als klein meisje vaak mee met mijn vader naar de bibliotheek, ik vond het geweldig om daar rond te dwalen tussen al die boeken met mooie plaatjes. Toen ik eenmaal kon lezen, bracht mijn vader altijd boeken mee of ik ging mee om ze zelf uit te kiezen. Ook de sprookjesboeken met cassettes vond ik helemaal geweldig en ik kon er als kleine meid heerlijk bij wegdromen. Ik heb in die tijd wat boeken verslonden en kwam mijn kamer soms niet meer uit. Mijn vader was in die tijd altijd maar aan het schrijven en ik vond het erg interessant. Jaren later had hij mij de map meegegeven om zijn verhaal te laten lezen, ook heeft hij gedichten geschreven die ooit uitgegeven zijn in een klein boekje. Prachtig vond ik het, zelf ben ik een paar jaar geleden begonnen met het schrijven van een Thriller, helaas was ik te onzeker en durfde niet en heb ik het zo in mijn prullenbak gegooid. De Nederlandse taal is niet zo makkelijk en ik maakte teveel fouten en was bang dat men mijn verhaal niet boeiend genoeg zou vinden. Vandaar ik het nooit heb afgemaakt en ook niet op internet heb gezet, toch wel een beetje bang voor nare kritiek. Eigenlijk heb ik er jarenlang niks meer mee gedaan. Ik ben trouwens nooit gestopt met boeken lezen. Op een gegeven moment ging het toch kriebelen, ook omdat ik veel op forums zat en hele verhalen begon te typen en niet kon stoppen na een regeltje tekst. In september ga ik beginnen met een cursus columns schrijven en daarna wil ik verder met verhalen schrijven, ik heb nog een hoop te leren en wil er graag wat mee gaan doen, ook al blijft het bij een leuke hobby. Ik hoop ooit mijn droom waar te kunnen maken, ik ben allang blij dat ik de draad weer op kan pakken en nu heel anders in het leven staat dan jaren geleden. Bang voor kritiek ben ik niet meer, ik zie het als een leerproces en als iets positiefs. Sinds kort ben ik begonnen met een weblog (http://spaansepeper.web-log.nl/), ik zou het leuk vinden als jullie een krabbeltje achterlaten. Verder vind ik het heerlijk om te schrijven en zie ik het vaak als een lange dagdroom waar je in blijft hangen, het is net als in een film zonder einde. Tot zover een stukje over mezelf, Tot schrijfs ;-) Sandra

Lid sinds

18 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Geweldig Roos, :D

Voor je boek en voor het onderwerp is het zeker een stap voorwaarts.

Ik wens je veel sterkte,met de uitzending, maar ook veel plezier, geniet van je doorbraak!!

groet, enna