Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Alsnog mbvk78, even aangepast 2009:

hoi mensen Wie ben ik ongeveer ? Een meid van 30 jaar, getrouwd en wonend in Amsterdam, waar ik ook geboren ben. Ben iemand die een zeer heftige tijd achter de rug heeft, samen met mijn man. Dat was allemaal niet zo fijn en prettig. 1 grote operatie aan mijn hoofd, thuis uit het ziekenhuis man bijna dood en 3 dagen later op de ic, toen een bloeding in mijn oog, waarvoor ik drie injecties heb gehad in mijn rechteroog, toen nog een grote operatie aan mijn hoofd. En dan heb ik zelf al vrij veel meegemaakt broeger, dus vandaar dat ik er nog een beetje doorheen zit momenteel. Ik werk hard aan mezelf en dat valt niet altijd mee. "Nobody is perfect !" Toch ? Ik ben: Eerlijk, open, spontaan, inlevend en soms wat onhandig op forums, beetje eigenwijs, spiritueel gevoelig en erg creatief zeggen mensen. Wel sta ik open voor kritiek. Kritiek mag alleen kritiek genoemd worden als het opbouwend is en of dan positief of negatief is. Anders heet het kwetsen ! Veel mensen weten dit niet en/of gebruiken dit verkeerd helaas. Hobby's ? Shoppen, schrijven, tekenen, schilderen, kaarten maken, shoppen, scrapbooken, fotografie, klooien met paint shop pro, pc-en, lezen, filmpje kijken, gezellige dingen doen, en ik wil weer meer keyboard gaan oefenen. Kortom schrijf biografie: Vanaf mijn 11de jaar schrijf ik gedichten en later ook soms limerick's, verhalen, kinderversjes en en paar columns. Schooltijd: Opstellen schrijven en dat soort dingen vond ik juist het leukste op school. Vooral toen ik er complimenten over kreeg, dat ik de docenten raakte met mijn opstellen, in positieve zin. Na een beroepskeuze test op mijn 17de jaar, kwam eruit" Jij schrijft erg leuk !" (En dat na 9 uur getest te zijn) Daar had ik dus verder weinig aan, qua test eigenlijk, al vond ik het wel een groot compliment dat zij dat zo vonden. Wel geeft dat de kracht dat ik dus meer moet oefenen met mijn schrijven nog om dat te verbeteren ! Ik heb ooit 1 cursus "Korte verhalen" schrijven gedaan, toen was ik 19 jaar oud. Dat was in de bibliotheek gehouden en was erg leerzaam. Alleen ik moet wat meer met die info gaan doen weer merk ik. Dat doe ik dan weer niet, omdat ik meer iemand ben, die uit gevoel wil schrijven, vanuit mijn hart zegmaar. Soort dilemma dus. Eerste gedichtenbundel geheel uitgegeven voor mij in 2008: Verder is mijn eerste dichtbundel geheel voor mij uitgegeven op 17-10-08. Alleen de uitgeverij en ik zijn met elkaar gestopt helaas door vervelende omstandigheden. En ik zoek dus nu een nieuwe uitgeverij die ze ook voor mij zou willen uitgeven. Alle tips zijn welkom ! Ik probeer natuurlijk of het weer geheel kan worden uitgegeven voor mij. En ik hoop dat het niet hoeft in in eigen beheer als het niet nodig is, want dan kost het mij nogal wat geld meestal. Met eigen beheer is niets mis, alleen dat je dan je boek niet snel in een reguliere boekhandel krijgt heb ik gehorod van mensen. p.s. Ik heb een chronische ziekte, waardoor ik soms wat hyperder kan zijn en soms wat trager van begrip, En ik hoop op begrip daarvoor, want ik ben dus erg lastig instelbaar met mijn Thyrax. (=schildklierhormoon uit een potje) (Ik heb praktisch geen schildklier en heb erg mazzel gehad nog, want het is pas ontdekt toen ik 1 jaar was. http://allerlei78.punt.nl/ (Ik zit ook op hyves, vraag dat gerust via een privebericht) Tot ziens op het forum ? liefs van M

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Mar, het is gelukt! Lekker verder schrijven. Het blijft leuk!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag mbvk78, kan het zijn dat ik ooit eens contact met jou heb gehad via een gedichtensite? In ieder geval welkom hier. Weten waar je goed in bent is moeilijk, als je er hard voor werkt is veel te leren, dus het gaat erom wat jou het meeste lokt. Misschien zijn dat wel meerdere dingen tegelijk. Als je moeite hebt met herschrijven en/of beoordelen van je eigen teksten kun je anderen ernaar laten kijken, dan krijg je objectiever feedback. Dat kan ook op dit forum, bij 'proeflezen'.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi allemaal dank jullie wel voor alle lieve welkoms't woordjes. Ook welkom van mij voor jullie alsnog. xxxM

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal. Ook voor jullie alsnog welkom hier van mij. Ik ga wat schrijfmapjes uitzoeken in de pc, moet nodig eens gebeuren, heb zoveel oude troep erin staan. En ik heb mega veel mapjes, 1 voor dit en 1 voor dat,hi,hi....herkenbaar ? xxxM

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
En ik heb mega veel mapjes, 1 voor dit en 1 voor dat,hi,hi....herkenbaar ?
Yup. Ik noem het mijn creativiteits-stroomschema; anderen noemen het anders...

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie allen nogmaals. Voor jullie ook alsnog welkom namens mij ! xxxMar

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mar, ik kende je natuurlijk al van dit forum. Tegenwoordig kom ik je vaker tegen bij Hyves. ;)

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met mij gaat het uitstekend, Mar. Ik heb zojuist even jouw historie gelezen. Heftig. En hier dus nu ook weer een tijd weggeweest. Is je terugkomst een teken dat het beter gaat?