Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Maria1937

Hoi, even een testje van Trenke, die net haar schoonmoeder, die ze overtuigd heeft van het belang van schrijvenonline (:P) aangemeld heeft. Zij schrijft gedchten en binnenkort komt een gedichtenbundel van haar uit, die ze in eigen beheer uitgeeft. Spelling, grammatica en dergelijke zijn gecheckt door een ons bekende forummer! Afijn, ze mag dit bericht binnenkort volledig gaan bewerken en zichzelf voorstellen. :D

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Na de tante van Waus, nu de schoonmoeder van Trenke. Dit wordt een familiesite. In ieder geval welkom, schoonmoeder, en geniet.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Maria Veel genoegen op deze Schrijversonline. Ik ben hier ook nog maar kort, maar heb er nu al plezier in. Groeten van Roos van den Bergh (1939)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom schoonmoeder van Trenke! :) Hoe heet je tante op het forum trouwens, Waus?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D ze heeft er nu zo'n 100 geloof ik, dus niet zo raar dat je het niet zeker weet. Ze heeft zo'n groene ava met een echte merel erop.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:music: Er is er één jarig, hoera, hoera, en daarom zing ik hier blij... :music: Hieperdepiep hoera! Enne, op je 71e dan maar je eerste eigen post hier? ;)