16 jaar 4 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Jeco

18 juli 2008 - 12:49
Hallo iedereen, zeer gergeld de site bezocht en lang geaarzeld maar uiteindelijk de knoop doorgehakt en me aangemeld. Mijn "alterego" is jeco (naar mijn website: www.jeco.nl) mijn echte naam Peter. Ben 53 jaar oud en werk in de verslavingszorg. Woon in NB en schrijf al jaren toneelstukken (zie site) die door diverse uitgevers uitgegeven worden. Regelmatig steek ik toch iets op van jullie reactie's en hoop ook (soms) een bijdrage te kunnen leveren. Groet Jeco

16 jaar 4 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
18 juli 2008 - 13:10
Hoi Jeco, zelf ben ik hier nog maar net, maar ik wens je toch vast welkom :) Ik steek hier een heleboel van op. Hoop dat je het naar je zin hebt/krijgt hier!

17 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
18 juli 2008 - 13:14
Hoi Jeco, je werkt in de verslavingszorg. Nou, uhm... gut, wat moet ik nou zeggen? :unibrow: Oké, recht voor z'n raap dan maar: dit forum is verslavend. :D Je bent dus gewaarschuwd! In ieder geval heet ik je van harte welkom.

16 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
18 juli 2008 - 20:56
Welkom Peter/ jeco Zou je wat willen opschrijven in het topic "Hoe kom je aan je naam?" ik ben namelijk nieuwsgierig naar (zoals het topic al zegt) hoe je aan je naam komt.

17 jaar 3 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
19 juli 2008 - 1:03
Deze verslaving komt langzaam op gang, tot het forum je in z'n greep heeft ;)