Even voorstellen - Brent
Hey allemaal,
Het leek me wel leuk om me even voor te stellen als nieuw lid. Dan kijken jullie alvast niet vreemd op als er daar plots een onbekende naam posts begint te plaatsen;)
Ik ben dus Brent Maenen of beter gezegd dat is mijn favoriet pseudoniem. Hoe professioneel zeg^^ Ik ben 19 jaar oud en studeer Journalistiek aan de Arteveldehogeschool in Gent. Die richting heb ik gekozen, omdat ik altijd al schrijver wou worden en Journalistiek sloot daar het beste bij aan. Nu ben ik erover aan het denken om nog Taal- en Letterkunde te gaan doen.
Waar sta ik met schrijven? Nou, als klein kind schreef ik kleine verhaaltjes over dieren waar ik tekeningen bij maakte, maar ik slaagde er nooit in om het volledige verhaal af te werken. Dat kwam voornamelijk omdat ik ze verwijderde omdat ik vond dat ze niet goed geschreven waren en dat de plot op niets trok.
Nu schrijf ik sinds enige tijd One Shots (of kortverhalen) over Harry Potter. Niet alleen omdat ik het leuk vind, maar ook omdat het een ideale manier is om mijn 'schrijfkunsten' bij te schaven en te verbeteren. Ik stond er ook eerst afkerig tegenover hoor, maar het is best leuk. En op het forum waar ik lid van ben, worden geregeld fantasybattles gehouden. Daaraan kan ik dan snel zien of een verhaal geapprecieerd wordt of niet.
Ik wil nu echter eens overstappen naar gewone kortverhalen en deelnemen aan enkele echte schrijfwedstrijden om te zien hoe ver ik sta, maar als ik enkele van jullie stukjes zie, heb ik toch nog wel een lange weg te gaan.
Zo dat was het ongeveer^^ Bedankt om te lezen!
welkom hier en veel plezier
Hallo, welkom ook van mij.
Welkom hier Ik ga volgend
Brent, ik ben benieuwd naar
Welkom hier, Brent. Je heb
Wel, ik twijfelde wat ik
Welkom, Brent! Doe maar
heb ik meteen een goede
Brent schreef: heb ik meteen
Je hoeft niet per se een
Hoi Brent, welkom hier
Hallo allemaal, Ik ben Enchy