Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

voorstellen - Richard van moorselaar

.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Richard van Moorselaar, welkom. Een trieste reden om tijd te hebben om te schrijven, maar zoals iemand het al eens zei: 'Elluk nadeel heb een voordeel.' :) Wellicht heb je ook tijd om hier op het forum mee te kletsen. En hier even een directe link naar je boek (want je hebt alleen een link naar Boekscout): De Zonderling

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Richard! Van harte welkom. Lees, schrijf en leer hier. Je bent gewaarschuwd: dit 'werk' is verslavend.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Bedankt voor de spontane reacties. Trenke: 'De zonderling' staat bij boekscout in de etalage van de boekenwinkel en onder romans. Tevens kan je kijken op www.richardvanmoorselaar.nl Pluisebol: Dat een forum verslavend kan zijn is mij bekend door het beheer van mijn twee eigen sites. Groet, Richard

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb in ieder geval vannacht wat bijgeleerd dankzij die websites. Nu maar hopen dat ik de kennis nooit nodig heb.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Richard, welkom! Leuk, nog iemand die denkt in februari 2008 een boek af te hebben :)

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!! en heel veel sterkte!! Ik heb zelf een whiplash. Gelukkig lang geleden en ik kan bijna alles weer. Dat wens ik jou ook toe. En leuk dat je zo'n geweldige hobby hebt gevonden. Succes ermee!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn tweede boek is een triller, 410 pag. Het ligt sinds twee weken bij mijn corrector. Eind januari, of half febuari 2008 kan ik weer op zoek naar een uitgever.

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom richard. Wij chronisch zieken moeten elkaar steunen (ik heb chronische accute migraine accompagne, niet het zelfde, maar wel net zo vervelend) ;) Maar even serieus, ik vind het goed van je dat je jezelf opnieuw durft uit te vinden. Ik ken gezonde mensen die het nooit doen en zichzelf een leven lang blijven zien als 'verzekeringsagent' of 'loodgieter' tot het te laat is. Veel plezier hier, en succes met je boeken!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Onlangs zat ik in mijn auto en de file, en besefte ik hoe krom ik zat. De onderrug raakt de zetel wel, maar mijn schouders zweven boven mijn bovenbenen. Wat ik toen deed, was het juist zetten van mijn hoofdsteun ( ik dacht immers, als ik contact kan maken met mijn hoofdsteun, zit ik automatisch rechter, maar dat was niet) en vervolgens het rechtzetten van mijn rugleuning. Ik kan nu stellen dat ik tamelijk recht zit. Ik probeer een aantal keer een gesimuleerde whiplash te veroorzaken maar merkte toch op dat dit een pak moeilijker was dan wanneer ik zo krom zat. Ziezo, ik deed aan preventie (in de mate van het mogelijke).

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Fré, Als er een BMW uit de 700 serie bij je achterop klapt, terwijl jezelf als laatste stilstaat in een file, dan maakt de houding waarin je zit en de kwaliteit van de autostoelen en hoofdsteunen niet zoveel meer uit. Geloof me. Brijner: whiplash is een zeer vervelende handicap, zeker omdat de klachten niet algemeen erkend worden. Toch had voor mij ook deze 'medaille' twee kanten. Enkel door het oplopen van mijn handicap, ben ik er achter gekomen dat schrijven mij wel ligt. Ik denk nu regelmatig ( ik kan het toch niet maar ongedaan maken), had ik die klap in mijn nek maar 30 jaar eerder gekregen. Had ik toch aardig wat kunnen schrijven. Niet dan? Groet, Richard

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Erg veel heeft te maken met zithouding hoor, kijk naar de krachten die op je losbarsten in de Cirocco (Boomerang?) in Walibi. Daar vertrek je vanuit stilstand naar een gigantische snelheid in 1-2 seconden (waarna de impuls stopt, en versnelling afneemt). Dat kan je dus hetzelfde effect noemen, vind ik. Doch zelden heeft iemand een whiplash bij een achtbaan.

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ach, Remco Campert is nu 78 en schrijft nog vollop, dus je kan nog veel schrijven eer je die leeftijd hebt ;)

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Richard, leuk dat je er ook bent. Ik ben hier maar af en toe, vanwege drukte. Veel plezier hier!