8 uur 1 minuut

Rol

• Gewone gebruiker

Nieuw hier en met schrijven

4 juni 2026 - 11:28

Goedemorgen/middag/avond/nacht iedereen!

Ik ben redelijk beginnend met schrijven, en zal vast een hoop fout doen. Dat weet ik eigenlijk wel zeker ;-) Hier om te leren dus.

Laatst een stuk "door de ai heen gehaald" en daar kwam een hoop uit. Vooral veel positieve feedback. En dat vertrouw ik dus niet. Maar ook heel veel stijlpunten en spellingsfouten. Daar kan ik meer mee.

Misschien durf ik ooit om proeflezers te vragen op de ze site.

15 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
4 juni 2026 - 11:31

Hoi welkom! Cool dat je met schrijven begonnen bent. Haal vooral je spullen niet door AI. Als je dan toch gaat leren, leer jezelf uitdrukken in je eigen woorden :)

Succes!

8 uur 1 minuut

Rol

• Gewone gebruiker
4 juni 2026 - 12:27

@Silver - Dankjewel. Ik heb het alleen door AI gehaald omdat ik benieuwd was naar wat ik dan terug zou krijgen. En ik goochel bijvoorbeeld, ook met tijden. Dat is wel "nuttig", net als wat andere zwakke punten. Dan blijven het toch mijn woorden, mijn verhaal, denk ik. Ik ga geen hele stukken laten herschrijven.

Het positieve commentaar van de AI neem ik niet al te serieus om eerlijk te zijn. Er is gewoon bekend dat AI staat ingesteld op positief zijn, met de gebruiker meegaan en aanmoedigen.Dan heb ik veel liever de mening van een echt mens!

15 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
4 juni 2026 - 12:51

Haha ja goed idee. Kom maar door dan met een stukje voor proeflezen! Is altijd wel even eng, maar daar moet je toch doorheen ^.^