3 dagen 22 uur

Rol

• Gewone gebruiker

Koen Vogels stelt zich voor

17 december 2025 - 6:42

Hallo allen,

Mijn naam is Koen. Ik ben 45 jaar en woon in Erp met mijn dochter van twee jaar. 
Ik ben leerkracht basisonderwijs en schrijf misschien mede daardoor voornamelijk kinderboeken en verhalen.
Momenteel heb ik twee boeken geschreven die P.O.D. zijn uitgegeven.
Daarna heb ik twee cursussen gevolgd. Eén bij Annemarie Bon en laatst een cursus bij Enne Koens.
Enne is mijn schrijfcoach geweest bij mijn laatste manuscript. Dat ligt nu bij een aantal uitgevers (maar dreigt er niet doorheen te komen).

Wel zijn dit jaar twee verhalen van mij gepubliceerd na het winnen van een schrijfwedstrijd.
Mijn droom is het om door te breken in de krappe schrijverswereld.

Ik weet niet of ik heel actief op het forum ga worden, maar ik ga zeker meer mee doen aan wedstrijden.

Creatieve groeten,

Koen

3 dagen 22 uur

Rol

• Gewone gebruiker
17 december 2025 - 13:46

Dank je wel!

Ik schrijf dus eigenlijk uitsluitend kinderboeken. De genres zijn avontuurlijk, fantasievol en humoristisch. Soms een tikkeltje spannend. 
Veelal schrijf ik over hoofdpersonen die zichzelf willen bewijzen en serieus genomen willen worden. 
Waar die drang vandaan komt... dat weet deze nog-niet-gepubliceerde-en-niet-doorgebroken auteur niet.

4 jaar 11 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
19 december 2025 - 13:25

Veelal schrijf ik over hoofdpersonen die zichzelf willen bewijzen en serieus genomen willen worden. 
Waar die drang vandaan komt... dat weet deze nog-niet-gepubliceerde-en-niet-doorgebroken auteur niet.

Hahaha, in de tweede zin geef je het antwoord :-). Welkom, ik ben benieuwd naar je schrijfwerk!