Wel een blog maar geen Boek
Mijn naam is Anton Doove en ik werd 86 jaar op maandag 24-11-2025.
Omdat het manuscript van mijn boek werd afgekeurd door een redacteur besloot ik om mijn bestaande blog af te maken voor zover mij dat lukt zonder extra medische ervaringen.
Mijn blog heeft de titel: Levenservaringen van Anna en Anton Doove. Deze is nog niet klaar.
Zodra ik daarmee klaar ben laat ik dat weten. Het kan lang duren door medische ervaringen.
Helaas zal er dus geen boek verschijnen dat door mij is geschreven. Helaas lukt mij dat niet.
Voor mij blijft dit een droom die geen werkelijkheid zal worden. Ik zeg dan vaarwel.
Ik dank iedereen voor begrip met mijn vriendelijke groeten. Anton Doove.

Dag Anton, je hebt je…
Dag Anton, je hebt je vijftien jaar geleden hier al voorgesteld. Wat is je bedoeling met dit nieuwe 'voorstel'-topic?
Beste Thérése. Eerst dank…
Beste Thérése. Eerst dank ik je vriendelijk voor je logische vraag waarop ik nu reageer.
Ik was vergeten om te vermelden dat ik mij ook voor wil stellen aan nieuwe gebruikers van dit Forum.
Dan weten zij ook wie ik ben en waarover ik wil schrijven en de keuze maak voor een Blog.
Voor mijzelf is dit een betere keuze en dat mogen zij ook weten. Excuseer mij voor de rode onderstreping van je naam door een fout op mijn toetsenbord. Ik krijg dat rood niet weg.
Het is beter dat ik je dit even bekend maak. Dan ben je wel op de hoogte. Ik dank je voor je reactie.
Tevens groet ik je vriendelijk. Anton Doove.