Henk-Jan
Hallo beste mede schrijvers en lezers,
Ik ben Henk-Jan een 45 jarige Fries. In dit geval naast een nuchtere ook een nieuwsgierige en creatieve Fries. Ik ben als kind opgegroeid met het feit dat vrije gedachten en het zoeken naar creativiteit een mooie luxe is, Daardoor heb ik altijd al de vrijheid genomen te schrijven wat in me opkwam of inspireerde. StarTrek als idee vond ik mooi al was het je soms te mooi verzonnen en zocht ik het zelf graag in realistische verhalen.
Sindskort heb ik het weer meer opgepakt mede door mijn nieuwsgierigheid naar van alles nog wat.In mijn geval inspireert ai mij om verder te ontdekken naar mogelijkheden. Momenteel ben ik bezig met een verhaal waarin een expeditie schip besluit door technische problemen aan het schip op een eiland in de pacific aan te meren (oceanen) 😉
Omdat ik het leuk vind het zo realistisch mogelijk aan te pakken ben ik serieus gaan zoeken naar informatie of algemene kennis en naar een mooie afspiegeling van karakters in een groep van bijzondere personen die gedwongen zijn tot samenwerking.
Ik hoop hier op deze site anderen te kunnen helpen met informatie zoeken over onderwerpen of dat veronderstellingen in nu geschreven verhalen, die over het verleden ook realistisch in de ogen van iemand zijn die op dat moment leefde.
Zelf heb ik helaas 1 handicap, ik ben bijzonder slecht in leestekens goed toepassen waardoor ik mijzelf meer als enthousiaste verteller zie in plaats van schrijver. Ik hoop dan ook een beetje te mogen helpen en vinden van inspiratie of informatie.
Vriendelijke groet Henk-Jan