5 jaar 6 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Voorstellen incl. persoonlijk stuk

6 oktober 2025 - 12:51

Hallo allemaal! 
Ik ben alweer ruim vijf jaar lid van schrijvenonline. Na vijf jaar enkel jullie geweldige verhalen, gedichten en zo veel meer gelezen te hebben lijkt het me tijd om iets over mezelf te vertellen.

Ik ben Jesse, 27 lentes jong en ik kom uit het mooie Limburg. Schrijven is altijd al een hobby van me geweest. Niet alleen een hobby, schrijven is voor mij een uitlaatklep. De opluchting die ik voel wanneer ik mijn gedachtes op papier zet, is immens groot. Wat ik schrijf, is zeker niet perfect maar ik haal er veel voldoening en plezier uit. Voor mij is schrijven een vorm van therapie.

Nu wil ik met jullie een klein stukje van mijn zelf geschreven spoken word delen. Ik zou hier graag feedback op ontvangen omdat ik zelf nog niet helemaal tevreden ben.

* tekst door beheer verwijderd, omdat voor feedback op tekst Proeflezen is bedoeld *

16 jaar 2 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
7 oktober 2025 - 19:24

Nu wil ik met jullie een klein stukje van mijn zelf geschreven spoken word delen. Ik zou hier graag feedback op ontvangen omdat ik zelf nog niet helemaal tevreden ben.

Hoi Jekxs, leuk dat je jezelf voorstelt. Speciaal voor feedback op je tekst hebben we elders op het forum het onderdeel Proeflezen. Plaats je daar je tekst even? We halen het hier weg.