Veel tijd, weinig talent
Goedemorgen!
Door mijn ietwat aparte werkrooster (twaalf uur per dag, vijf dagen werken en dan vijf dagen vrij) heb ik aardig wat vrije tijd. Nu werk ik ondertussen iets langer dan een jaar in deze rotatie en merkte ik dat mijn vrije dagen soms wat doelloos besteed werden. Na veel wikken en wegen en vooral veel creatieve ideeën besloot ik dat ik iets met schrijven zou willen doen.
Ik heb een goed idee voor een leuk boek wat ik uiteindelijk wil gaan uitwerken, maar voor dat ben ik gewoon nog te onervaren en weet ik niet genoeg van het vak. Ondertussen wat online cursussen gezocht, een paar afgemaakt en nog enkele op de plank liggen. Zo probeer ik meer inzicht te krijgen over het hoe en wat.
Uiteindelijk besloten om me hier in te schrijven om zo wat meer hulp / tips te krijgen en geven. Erg benieuwd wat jullie allemaal schrijven.
Met vriendelijke groet!
Hoi! Voor talent koop je…
Hoi! Voor talent koop je niks. Tijd om in je gekozen stiel te stoppen is 100 keer zinvoller :D Welkom, en succes!
Welkom! We hebben hier…
Welkom! We hebben hier elders op de site de sectie Proeflezen. Plaats gewoon eens een fragment, en we kijken ernaar.