12 jaar 9 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

(Opnieuw, 12 jaar later) Voorstellen, Louise

8 mei 2025 - 15:22

Beste schrijvers,

12 jaar geleden zat ik op dit forum. Een hele tijd ben ik hier niet meer te vinden geweest, maar nu ben ik terug. Fris en fruitig, 12 jaar later. Inmiddels ben ik wijzer en grijzer (ik heb serieus een paar grijze haren). Ik ben 30 jaar oud en woon in Groningen. Een stad naar mijn hart, hier woon ik al mijn hele leven. Graag doe ik creatieve dingen. Van schilderen, tot armbandjes maken, tekenen, gedichten schrijven, creatief schrijven en nieuwe dingen ontdekken op creatief gebied. Ik heb de studie CMD (communicatie en multimedia design) afgerond. Hoewel dit meer op vormgeving is gericht, ben ik beter in het schrijven. Waar ik vroeger graag fantasy schreef, schrijf ik nu liever vanuit mijn ervaringen en semi-autobiografisch. Er valt nog veel te leren voor mij, maar ik schrijf heel anders dan vroeger. Als ik nu teruglees wat ik heb geschreven op dit forum, dan schaam ik me dood... Spelling is helaas nog steeds mijn zwakke punt.

Ik ben benieuwd waar mijn schrijfreis me gaat brengen en stuur me een berichtje als je meer wilt weten over mij!